Pagina's

Zoeken in deze blog

vrijdag 12 februari 2016

Usfoodz pakketje binnen!
Hallo lieve allemaal,

Het is weer een tijd geleden dat ik heb geschreven.
In de tussentijd heb ik mijn youtube kanaal aangepast en staan er nog alleen filmpjes op van samenwerkingen.

Dit komt omdat ik vaker samenwerkingen wil gaan doen en het goed wil aan pakken. 
Alle vlogs of voor mij video's die ik niet leuk vond van mezelf, verwijderd.

Ik heb wel een filmpje op youtube gezet over de stijlborstel, deze heb ik zelf gekocht.
Deze wilde ik graag testen dus zo doende.
Alleen het filmpje is niet goed, want het geluid is super zacht..
Sorry daarvoor, binnenkort denk ik even opnieuw filmen.
Maar dit was mijn eerste reactie dus vandaar dat ik dit filmpje niet verwijderd heb.

Okee, genoeg geschreven!
Jullie zijn vast benieuwd naar mijn usfoodz pakketje.
Veel kijk plezier.



Liefs Mandy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten