Pagina's

Zoeken in deze blog

vrijdag 18 oktober 2013

Nikon CoolPix S6600

nikoncolors

Hallo allemaal,
Ik heb sinds vandaag een nieuwe camera.
En ik wou dat even met jullie delen! :)


Het is de Nikon S6600 en je heb ze in 4 kleuren zoals je kan zien op de foto.
Ik heb de zwarte gekocht op deze site http://www.coolblue.nl/
Deze site is goedkoper dan andere site's en is met 1 dag al binnen! 

Ik heb er ook gelijk een tasje ( Case Logic DCB-302G )
bij gekocht en een geheugenkaartje ( SanDisk SDHC Ultra 16 GB Class 10 ) 
De camera los kost normaal 229,00  euro en op die site die los 189,00  euro  en als je een tasje en een geheugenkaartje erbij koopt zoals ik, ben je in totaal 235,90 euro kwijt.

Meer info over de camera:

Beknopte specificaties

Megapixels
16 megapixels
Groothoek
Ja
Schermdiagonaal
2,7 inch
Videofunctie
1920 x 1080 (Full HD 1080i)
Optische zoom
12 x








nikons6600_1

Nikon Coolpix S6600: ideale zelfportretten

De CoolPix S6600 van Nikon is compact, heeft een mooi design, en is uitermate geschikt om zelfportretten te maken. Deze camera beschikt namelijk over bewegingssturing, waarmee je een foto van jezelf op afstand kunt maken. Wanneer je het LCD-scherm 180 graden draait en je hand in het beeld beweegt, kun je zowel inzoomen, foto's maken en film opnemen. De 16-megapixel backlit CMOS-sensor geeft haarscherpe foto's, ook wanneer je in het schermerdonker foto's maakt. De lens-shift vibratie reductie gaat bovendien bewegingen en trillingen tegen, zodat je foto's niet bewogen zijn.
  • Pluspunten
  • Maak snel en gemakkelijk een zelfportret met de ingebouwde bewegingssensor.
  • Het kantelbare LCD-scherm is ideaal om vanuit elke mogelijke hoek een foto te nemen.
  • De backlit CMOS-sensor zorgt er voor dat je foto's ook bij minder licht scherp en helder zijn.
  • Zoom tot 12x optisch in, en leg ook de kleinere details vast.
  • Met de Wi-Fi functionaliteit deel je gelijk je gemaakte foto's met familie en vrienden.
  • Minpunten
  • Wanneer je de Wi-Fi-functie aan hebt staan gaat de accu sneller leeg. Het is dus verstandig om een extra accu aan te schaffen.
  • De camera heeft geen mogelijkheden om handmatig de instellingen te veranderen.


Dit zit er allemaal bij als je deze camera koopt:

In de doos:

  • Accu EN-EL19
  • Lichtnetlaadadapter EH-70
  • Draagriem
  • USB-kabel
  • Software

Garantie:

  • 2 jaar Carry-in-garantie.
Nikon Coolpix S6600 Black

Nikon Coolpix S6600 Black features:

  • Bewegingssensor voor zelfportret
  • 16 megapixels
  • Backlit CMOS-sensor
  • 12x optische zoom
  • Wi-Fi
  • Kantelbaar LCD-scherm
  • Full HD 1080i filmen

















Ik weet niet of iedereen van jullie het wisten, maar ik film normaal met mij mobiel (galaxy s3)
En ik dacht het wordt nu wel eens tijd voor een ''echte'' camera!
Dus binnenkort zien jullie een filmpje met mij camera, en dan kunnen we ook gelijk het verscheel zien!

Dus ik ben erg benieuwd en ik ga snel een review schrijven over de kwaliteit van het filmen en foto's maken voor jullie.

Liefs,
Mandy x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten