Pagina's

Zoeken in deze blog

woensdag 16 oktober 2013

Even een persoonlijke update

Hallo allemaal,
Het is alweer 1 week geleden dat ik op mij blog heb geschreven.
Sorry daar voor, maar ik heb een drukke week achter de rug.
Nou ja druk?
Lees verder.
Ik heb vorige week allemaal gesprekken gehad over stage werk en een thuis studie.
En elke keer als ik dan aan mijn blog wou werken kon dat niet omdat ik een gesprekje had.
Of even mij fiets route (daar over straks meer*) wou oefenen etc.

Ik zou even bij het begin beginnen.
Ik heb al een tijdje geen werk studie en geen stage.
En dat werd met de week toch erg vervelend, dat thuis zitten wordt je zat.(geloof me)
Dus ik dacht eerst aan vrijwilligerswerk , want dat deed ik toch voor de zomer al.
Maar ik was daar mee gestopt (was in een verzorgingshuis, deed daar de nagels van de bewoners en gezicht behandeling)

Maar toen dacht ik, ik heb geen diploma omdat ik op een praktijk school heb gezeten en daar krijg je alleen een certificaat. 
Daar heb je in deze werk wereldje helemaal niks aan!
Dus kwam met het idee om een studie te gaan volgen, maar dan wel een thuis studie omdat nivo 1 (bijna) nergens meer kan..
Ik ga dus binnenkort een thuis studie doen van het NTI (zorg opleiding nivo 1 )
Het is heel betrouwbaar en je krijg een herkende diploma en je krijg gewoon begeleiding!
Meer info? : http://www.nti.nl/

Daarbij moet je 2 dagen in de week een stage plek hebben.
Daar heb ik ook een gesprek voor gehad..
Nu nog afwachten of met mij willen samenwerken :)

En als laatste,  ja lieve mensen ik heb werk!
Ja eindelijk, ik hoor het iedereen zeggen haha'
Het is niet veel maar wel iets.

Ik ga post rond brengen op de fiets, het is niet super ver het is in Cothen tot begin Werkhoven dus dat valt mee.
Ik fiets er heen en terug 2 uur over ongeveer, die fiets route ik heb gisteren in de regen gefietst* samen met mijn zusje.( lief ! )

Nou dat was weer even wat info over wat ik vorige week heb gedaan, daarom wat minder filmpjes en post op mijn blog.
Maar ik ga weer elke dag proberen wat op mij site te schrijven en vooruit werken.
Dus jullie zijn nog niet van mij af hoor.. !

Nou ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Veel liefs,
Mandy x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten