Pagina's

Zoeken in deze blog

zaterdag 18 mei 2013

Helmer kast van de ikea

Hallo allemaal,

Ik ben al heel lang opzoek naar een kast waar ik mijn spullen in kan doen.
En dan vooral mijn make-up spullentjes.




Ik zocht een wit kastje, en dan met grote lades het liefst 5/6.
En daarom ging ik maandje geleden al naar de ikea maar toen kon ik niks vinden.
Ook bij de xenos, maar die was plastic en dat vind ik niks.

Toen keek ik bij Tesku op haar site en op haar blog stond van alles over die ikea kast die ik graag wou hebben.
En ik dus al een maandje aan het zoeken was.
Dus vandaag heb ik dan eindelijk mijn make-up kastje gekocht!


Helmer kast
28X69 cm

Morgen in elkaar zetten en dan alles erin doen.
Dat komt binnen kort online hoe ik alles heb ingedeeld.
En ik ga nog  Antonius Ladeinzet kopen,  die zijn 1,50 per stuk bij de ikea en past precies in de lades.
Dus dat komt ook nog op mijn blog :)

Ik ga trouwens ook volgende week ergens een make-up tafel met spiegel kopen bij de ikea.
Dus daar moet ik eventjes voor sparen. :)

Dit was eventjes een voor proefje voor wat nog gaat komen op mijn site.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs x

1 opmerking:

  1. Ik vond het echt leuk om te zien. Hele leuke meubels hoor, maakt het toch een stuk gezelliger.

    BeantwoordenVerwijderen