Pagina's

Zoeken in deze blog

zondag 19 mei 2013

De kast is klaar!

Hallo allemaal,
Ik vertelde gisteren dat ik een kast had gekocht bij de Ikea.
En Max, mijn vriend die kon niet wachten om de kast de zelfde avond nog even in elkaar te zetten.
Dus dat deed hij dan ook, en hij was met een halfuurtje klaar!





Hier was hij bezig met de kast in elkaar zetten.
En ik heb lekker toegekeken, want ik ben niet zo super handig!



Jaa, klaar is die !
Ik moet alleen nog even antonius ladeinzet kopen.
Die kan je ook bij de Ikea kopen voor € 1.50  / st.

ANTONIUS Ladeinzet IKEA Houdt accessoires op hun plaats in de ANTONIUS draadmand.
Afmeting
37x24x7 cm
En deze zijn speciaal voor het kastje die ik dus al heb gekocht, die past daar precies in. :)                             Dus die moet ik nog even kopen, maar die zijn uitverkocht in Utrecht.                                             Maar even afwachten dus of ze die nog binnen krijgen, hopelijk wel!

Ik laat wel weten hoe mij make-up kast eruit ziet.                                                                                       En de indelingen van de bakjes komt dus mij make-up in die laat ik dan ook zien als het klaar is.               
Hopelijk vonden jullie dit leuke info, en probeer zelf ook je make-up netjes in te delen :)
Liefss, x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten