Pagina's

Zoeken in deze blog

vrijdag 10 mei 2013

Moederdag

Hallo allemaal,
Zondag is het Moederdag.
En dat betekend dat je moeder mag verwennen met een leuk cadeau, ontbijt op bed of iets anders leuks!

Tijd om dus leuke dingen te verzinnen.
Ik vind het leuk om bloemen te geven, met een chocolaatje.

Of lekker ontbijt op bed brengen, net als vroeger.
Je kan het zo leuk bedenken als je wilt.

Lekker dagje samen uiteten, winkelen gezellig naar een beauty centrum.
Of een taart/cakejes bakken valt ook altijd wel in de smaak.

Kaartjes, geurolie, geurstokjes.
Alles wat daar mee te maken heeft vind mijn moeder lekker.
Dus dat is heel simpel, haha!
Dit jaar eventjes heel wat anders.
Maar dat kan ik natuurlijk nog niet zeggen om mijn blog.
Stel dat ze het leest is het niet zo leuk!

Vroeger
Ik vond het vroeger altijd zo leuk, Moederdag vieren.
Gezellig bij mama in bed, gedichtje en een cadeautje en een liedje zingen soms hihi' 
Ja, en ik heb nog 2 zusjes (tweeling, nu zijn ze 15jaar)
Dus mijn moeder werd altijd wel verwend vroeger.

Nu
En nu nog steeds trouwens, want mijn moeder denkt ''Jullie zijn al volwassen, voor mij hoeft het niet zo persee''
Maar ik en mijn zusjes blijven het helemaal leuk vinden.
Lekker shoppen voor onze moeder, en dan apart van elkaar eh.
Dus op Moederdag zelf zie je verschillende cadeautjes, en dat is ook super leuk om te zien! 
Zondag ga ik in de avond bij mij moeder eten, ook gezellig :)

Schoonmoeder 
Ik heb een vriend zoals jullie weten.
En dan is de moeder van Max ook een beetje mij moeder.
Dus in de ochtend gaan we daar uitgebreid gezellig ontbijten met z'n alle. 

En ook cadeautjes uit pakken !
Heb wat leuks gehaald voor haar.
Mijn eerste Moederdag cadeau's voor haar waren bloemen en chocola.
En nu heb ik het zelfde gekocht als voor mijn moeder.
Maar wat dat is blijft nog eventjes geheim zondag avond/maandag middag komt dat op mijn blog.

Moederdag quotes
En nu even wat Moederdag quotes !



-

"No gift to your mother can ever equal her gift to you- life.<3"

-

-

''Al; mothers are working mothers <3 ''

-
-

Nummer van mij en mijn moeder
Nummer van Glennis Grace - Engel zonder vleugels.
En dan dit stukje van de tekst is super mooi!

-<3-

Elke dag die lach
en soms misschien een traan
Jij bent echt met iedereen begaan
Nooit een keertje rust
Staat altijd voor me klaar
Voor alles wat je doet
Ben ik dankbaar

Jij zit in mijn hart
Daarom zing ik dit speciaal voor jou
Jij bent de aller liefste
Degeen die ik vertrouw
Je hebt geen besef
Hoeveel ik van je hou

Jij bent een engel zonder vleugels
Degeen die mij beschermt
Jij bent mijn moeder
Degeen die mij goed kent


Dit wou ik eventjes met jullie delen, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!


Fijne Moederdag alvast iedereen!
En de genen die hun moeder moeten missen met deze dag.
Heel veel sterkste, en lots of love. <3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten