Pagina's

Zoeken in deze blog

woensdag 8 mei 2013

Beauty box

Hallo allemaal,
Ik wou even schrijven over beauty boxen !

Ik hoor zoveel over de beauty boxen.
Je hebt de glossy box, hier wat info van hun site:


De ultieme beauty ervaring!

  • Ontdek vijf miniaturen of fullsize producten van diverse luxe merken. Try them, love them!
  • Ervaar de nieuwste internationale trends, gewoon, thuis op de bank
  • Verras jezelf maandelijks met verwennerijen, al vanaf €14,95 per maand


Maar goed, klopt ook alles wat er staat?
Ik heb mij er eventjes in verdiept en nee ik ben er niet over te spreken.
Kijk de doos ziet er leuk uit, leuke spulletjes, maar niet altijd fullsize.
Dat vind ik erg jammer, en ik heb ook gehoord dat het niet altijd veilig gaat met betalen.
Dat je ineens extra moet betalen of zulke rare dingen, daar was ik ook niet blij om.

-

En dit is over de WAAT? Beauty box.
Ik heb hier filmpjes en reacties van gezien/gelezen en was er tevreden!
Verder kan ik natuurlijk niet oordelen maar ik krijg de box eind deze maand binnen dus ben benieuwd.    
Hier wat info van hun site:

      WAAT? BEAUTY BOX


Ben je ook altijd op zoek naar de nieuwste trends, brands en make-up? Dan is de WAAT Beauty Box echt iets voor jou!
  • Luxe box met 5 trendy en hoogstaande beautyproducten 
  • T.w.v. minstens € 50,00 voor maar €14,95
  • Exclusieve selectie van de beste make-up, skincare, haircare en parfum brands
  • Gratis verzendkosten
-

En tot slot de Young Beauty Glossybox
Dat is het zelfde idee als de 1e (glossybox).
Maar deze is goedkoper, maar hoor dat het niet te vertrouwen is dus deze neem ik ook niet..



GLOSSYBOX YOUNG BEAUTY

€ 9,95 EENMALIG
  •           fullsize beautyproducten
  •       Leukste & nieuwste drogisterijproducten
  •       € 9,95 + € 1 verzendkosten



Sorry voor mij negatieve reacties maar ik moet eerlijk zijn.
Ik wou dit aan jullie laten zien omdat beauty producten altijd leuk zijn om te krijgen.
En dat in een box voor maar 15 euro!

Ik ga dus voor de WAAT! Beauty Box.
En ik hoop dat het mij bevalt!

Deze box krijg ik 28mei, dus dan komt dat snel op mij blog.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Welke box hebben jullie? Of  welke zou je het liefste nemen?

1 opmerking: