Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 7 mei 2013

Outfit van vandaag. ''eigenlijk van gisteren''

Hallo allemaal,
Ik wou weer een outfit van vandaag laten zien.
Nouja, eigenlijk van gisteren maar toen had ik al wat anders geschreven op mijn blog.
Dus dacht ik zet deze outfit vandaag erop.
Ik hoop dat jullie met zomerse outfit leuk vinden! :)

Ik dacht ik lak mijn nagels zacht roze, van essence (free hugs)
Lekker vrolijk :) 


Deze schoenen zijn van vorige jaar uit Frankrijk.
Ik heb deze van mijn vriend gekregen.
Ze zijn alleen beetje te groot zoals je kan zien.
Dus dat is wel jammer, verder zijn ze super leuk! :)

Mijn blouse van de Primark zoals jullie ongeveer wel weten.
Ik ben er gek op!,
En het vestje komt van de markt in Beverwijk.

 Het broekje komt bij Bonprix vandaan.
Mijn teennagels zijn ook in het zacht roze gelakt.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, Wat dragen jullie het liefst met warm weer?

Ik wou nog even zeggen dat er nog een unboxing komt,
maar ik heb het nog niet binnen dus moet nog even er op wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten