Pagina's

Zoeken in deze blog

maandag 6 mei 2013

Lekker weertje !

Hallo allemaal,
Wat een lekker weer was het vandaag eh?
Ik dacht ik schrijf even over mijn dag.


Ik heb lekker uitgeslapen tot 10:30 want ik hou van uitslapen!
Even lekker ontbeten, bolletje kaas :) met een bakkie koffie om de dag goed te beginnen.
Om 11:00 kwam GTST (Goede Tijden, Slechte Tijden)
Dat kijk ik elke ochtend als ik het in de avond gemist heb.
Daarna komt Malaika,Ik zou even wat vertellen over dat progamma.

Nederlandse soap bij RTL 5

Malaika is de nieuwe Nederlandse soapserie bij RTL 5.

Elke werkdag kun je tussen 19:00 en 19:30 uur genieten van het wel en wee van de medewerkers van het zorgcentrum Malaika.
Ze vogen het leven van een groep jongeren, die stage lopen.
Deze nieuwe soap over hun leven, de liefde, hun problemen en romances.
Zij werken samen met evaren collega's wiens werk, privélevens en onderlinge relaties ook aan bod komen
Dat was even wat info over dat programma!

Daarna nam ik een lauwe douche want het is zo warm buiten..

Geen make-up op gedaan, want daar had ik vandaag eventjes geen zin in' hihi!

En tot slot lekker mij korte broek aan gedaan en een simpel zwart topje met een blouse erover heen.

Ging ook nog eventjes mij nagels lakken van mijn tenen en handen.
Samen met mij zusje in de achtertuin, En ondertussen lekker van het weer genieten!


Teen nagels gelakt.



Nagels gelakt.


Daarna heb ik deze blog geschreven rond 16:00.
En ik ga om 17:30 lekker avond eten, en erna eventjes langs mijn opa en oma.

Mij outfit van vandaag, is morgen te zien om mijn blog :)

Wat hebben jullie met het lekkere weer gedaan vandaag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten