Pagina's

Zoeken in deze blog

vrijdag 22 maart 2013

Even snel babbelen !

Hallo allemaal,

Sorry dat ik deze week niet veel op mij blog heb geschreven, maar ik ben de hele week aan het uit zoeken hoe het kan dat jullie geen reactie kunnen schrijven onder mij blog!
En ik ben er nu eindelijk achter..

Ja lieve mensen sorry, duurde echt te lang!
Maar ik had bij mij instellingen van mij blog iets verkeerds aan gevinkt dus konden jullie alleen via google account of iets anders een reactie plaatsen. 
Nu kan iedereen dat doen als ik het goed heb veranderd.

Ik hoop dat ik hier door reacties op mij blog kan ontvangen en ik ook zo kan weten wie mij blog eigenlijk allemaal lees, dat lijkt mij heel erg leuk.
Want nu schrijf ik mij blog steeds, elke keer geen reactie's en snapte er niks van!
Misschien is dit dus de oplossing, en hopelijk gaat nu alles goed.

Zou vanaf nu 3x per week wat schrijven op mij blog, als het lukt meer natuurlijk.
Maar stiekem weet ik niet altijd wat ik moet schrijven, misschien hebben jullie wat tips voor mij? Waar ik over kan schrijven en wat jullie willen weten.

Bedankt voor het lezen, & tot de volgende keer!

Wat willen jullie lezen op mij blog?

2 opmerkingen:

  1. Ja hij doet het :D Ik wil graag reviews lezen en persoonlijke dingetjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Persoonlijke dingetjes komen eraan!
    En reviews, heb er pas 1 voor eind april..
    Maar er komen allemaal dingen naar boven wat ik wil gaan schrijven.

    Er staat alweer een tag online,
    En heb al voor 3 dagen ideeën :)

    BeantwoordenVerwijderen