Pagina's

Zoeken in deze blog

woensdag 27 maart 2013

Mij nagelakjes

Hallo allemaal,
Ik dacht ik laat mij nagellak verzameling even zien, want ik heb er nog al veel.
Even snel geteld het zijn er ongeveer 74 !
Wauw! Dat had ik echt niet verwacht..

Ik ga vrijdag avond trouwens even Zeist in om een nagellak rek te kopen want ze staan nu beetje op mijn bureau:



Ik heb ook veel konad stempels, stickers, glitters en nog veel meer op mijn bureau staan zoals je kant zien.
Wordt dus echt tijd voor een make-up tafel, die wil ik zo graag.
Met een spiegel en laatjes !
Maar genoeg geklets ik zou mij nagellakjes even laten zien.




Mij MAX nail art nagellak met een dunne kwast.


Dit zijn nagellakjes van Paris memories 

2 kleine long lasting van de etos

Mij verzameling safari lakjes, van de webshop (helen-nails)

Mij lakjes van essence 

De blauw geeft licht, de rode met glitters is van this is it van de intertoys,
 en de roze is crack  nagellak.

Nagel verharder (etos) , topcoat mat (hema) nagellak die verkleurd met warm en koud (van een webshop)                             Van essence een nagellak dat het gele van je nagel weg moet halen.
En als laatste weer een nagel verharder van essence dit keer.


MAX nagellak.

MAX magneet nagellak.

Super oude nagellak (mij eerste set geloof ik)

BK glitter nagellak.

BK zwart, blanke lank , en de roze geeft licht.

Links van de DA en rechts uit frankrijk (super goeie lak die paarse)

MARCH nagellak (bekijk mij review er over op mij site)

Nagellak primarkt glitters.

Nagellak primarkt lente kleurtjes.

Mini lakjes. (2e super oude glitterlak)


Lakjes,

Konad stempel nagellak.

3 Nail art nagellak. 


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!
Nu vrijdag snel een nagellak rek scoren, want het is echt nodig. haha' :)

Welke kleur en merk nagellak vinden jullie het prettigs?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten