Pagina's

Zoeken in deze blog

maandag 4 maart 2013

Mij primarkt avontuurtje

Hallo allemaal,

Ik ben dus zaterdag ochtend vroeg naar de primarkt geweest.
En echt.. om 10:00 is het al zo druk dat ik niet wou weten hoe dat s'middags zou kunnen zijn..
Ik en mij vriend kwamen binnen ik helemaal happy en mij vriend vond de drukte niks!
Zelf vind ik het ook niet prettig, zo erg druk..
Maar had van te voren even een lijstje gemaakt met wat ik moest kopen en begon bij de broeken die ik echt wel weer nodig had.
Maar de maat snapte ik niet gaat op cijfers en kleur.. (groen is nummer 12 en ben er achter gekomen dat het mij maat was)
Dus nam een besluit en nam maar 2 de zelfde broeken mee met een andere maat en passen maar!

Ojaa, er stond een rij voor de pashokjes pff je wilt niet weten waar ik stond dacht dat ik weer bijna bij de ingang stond zo druk was het en zo lang was de rij dus echt eh..
Dus kwam ik aan na weet niet hoelang wachten met mij 2 de zelfde broeken en ging ze passen en gelukkig zat er 1 bij wat mij goede maat was en was ik geslaagd voor mij eerste broek!
Maar had dus echt geen zin om weer te gaan passen en te wachten in die rij dus had besloten om de zelfde broek te nemen in een ander kleur..
achja, zo maak je nog eens wat mee !

Toen op naar de lente/zomer kleding en kocht ik daar een spijkerjasje , 2 blouse zonder mouwen en een zwart t shirtje met studs.
Allemaal gepast in de winkel want die rij.. (topje eronder blouse aan en ja zo kan het ook)
Op naar die leuke schoenen ( whaaa zoveel schoenen!! ) en kocht 2 paar gympen gewoon simpele zwarte gympen en 1 paar met bloemetjes.

Oke, en toen werd ik echt crazyy 'we gingen naar sieraden tassen etc.
Wouwie ik kwam voor kleding en schoenen maar echt ik kwam met meer sieraden, haar spulletjes  make-up tas en klein tasje en een brillenkoker met studs (voor mij zonnebril) thuis !

Maar goed onze benen deden zeer van al dat rond lopen en gingen maar afrekenen..
Zeer geslaagd kwam ik met 2 grote tassen terug van de primarkt!
En mij vriend met 1 tas, die had alleen 1 paar schoenen gekocht (mannen eh' hihi)

Tot slot gingen we nog even wat drinken en eten, door het centrum van Almere lopen, en nog even een cadeau gekocht voor een vriend die jarig was en natuurlijk kon ik het niet laten om even make-up te kopen.
Ik vond het echt super gezellig, maar denk niet dat ik elke week zou gaan want je geld gaat er dan echt hard door heen! haha'

Bedankt voor het lezen van deze blog! 
De brillenkoker met studs

 Rose/oranje blouse met een spijkerjasje erover.
(de sieraden zijn ook van de primarkt)
\

Make-up tasje
Grijze skinnyjeans met zwarte gympen
De oorbellen
Klein tasje
Bloemetjes gympen
Armbanden
Blauwe blouse en een skinnyjeans 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten