Pagina's

Zoeken in deze blog

vrijdag 22 maart 2013

Tag: I Love Spring!

Ik hou van de lente,
En ik zag deze tag bij een blogger staan.
Dus ik dacht, ik ga hem ook even doen!




Welke nagellak kleuren draag jij het liefst in het voorjaar?
Ik hou van roze geel lichtblauw , echt van die vrolijke kleurtjes hou ik van in het voorjaar!
Ik heb nou rode nagellak op, iloveittt.

Hoe zie jij er op je paasbest uit?
Ehm, hoe ik er op mij paasbest uit zie..
Ik doe niet veel speciaals met pasen eigenlijk.
Ja mij nagels lekker geel kleurtje! :)
Kleding dus niet echt.




Als je aan de lente denkt, waar word je dan écht vrolijk van.
De bloemen die gaan komen, het warme zonnetje maarja die moet nog even tevoorschijn komen.
En dat het eerder licht is en dat het langer licht blijft.
De andere kleuren die je buiten ziet buiten, maar ook bij de kleding van de mensen!
De lammetjes die geboren worden etc.

Wat is jouw ultieme voorjaars parfum?
Dat heb ik eigenlijk niet, maar als ik echt moest kiezen.
Ehm,, kies ik voor playboy luchtje (V.I.P) de gouden is dat.




Welke items in je kleding kast bewaar jij speciaal voor de lente?
Ik heb echt geen speciaal kledingstuk voor de lente.
Meer lente/zomer dingen zoals korte broeken en topjes etc.
Hou wel van vrolijke kleuren maar draag het eigenlijk bijna nooit met kleding. 




Van welk nummer krijg je de lente in je bol?
Ik hou van allerlei soorten muziek.
Maar als ik moest kiezen zou ik Carrie underwood – some hearts kiezen.
Gewoon lekker vrolijke nummers!
















Welke musthave hoop jij nog te scoren dit voorjaar?
Jurkjes ! , moet ik nog steeds kopen..

Welke smaak paaseitjes is jou favoriet?
De witte ! iloveyou witte paaseitjes! (paaseitjes met vulling is ook heerlijk)
Alleen hou ik niet van puur!

Dit was mij tag, hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!
Houden jullie ook van de lente?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten