Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 19 maart 2013

Tag: van 10 tot 1


Ik heb deze tag overal voorbij zien komen, en dacht ik ga hem ook doen!                                                Heb nog geen tag gedaan en dit wordt mij eerste.                                                                                          Ik hoop dat jullie het leuk vinden.


10 dingen over mijzelf
1. Mijn lievelingseten is pizza en alle soorten pasta echt heerlijk vind ik dat!
2. Ik hou van mij lieve vriendje Max al sinds 1806'11 :)
3. Ik ben bang voor grote spinnen, Brrr ' nu dat de lente/zomer eraan komen ga ik ze vaker tegen komen.. En ook de spinnenwebben waar je dan door heen loopt. I HATE IT.
4. Ik ben verslaafd aan online shoppen, als ik ga shoppen kom ik bijna nooit met kleding thuis en als ik ga shoppen via internet. Ja hoor, slaag ik altijd met kleding !
5. Ik kan echt niet zonder mij mobiel, ik slaap er zelfs mee. Mij mobiel is m'n 2de liefde hij ligt onder mij kussen als ik ga slapen. haha'
6. Graag wil ik een paar kilo's eraf sporten, maar ik ben lui en heb nooit zin om te gaan sporten en ik hou van eten..
7. Ik haat het als ik iemand moet bellen voor een afspraak, vooral de tandarts. Aaaah!
8. Ik ben heel erg goed in dingen uitstellen.
9.  Ik woon in Wijk bij Duurstede, een klein dorpje.
10. Ik hou van uitgaan, maar ik zit liever met vrienden thuis en dan drinken we wat. Net ze gezellig!
Kasteel van Wijk bij Duurstede

9 dingen die ik leuk vind
1. Dagjes uit, al loop ik op vrijdag avond rondje wijk vind ik het al gezellig!
2. Nagellak, ik hou er van! Graag heb ik ook lange nagels maar mijne breken altijd af..
3. Ik hou van honden, ik vind ze zo sweet! Heb zelf altijd een hond gehad, maar die zit nu op een goed plekje bij een boerderij van een kennis.
4. Schrijven op mij blog.
5. Mij familie, vriendje en vrienden!
6. SCHOENEN ! pumps, sleehakje , gympen , laarzen' alle soorten schoenen vind ik leuk ;$
7. De dagen waarop de zon lekker schijnt.
8. Cadeautjes geven, maak er altijd wel wat moois van.
9. Lekkere geur kaarsen, of stokjes !

8 dingen die ik niet leuk vind
1. Mij rommel kamer
2. Zeurende mensen
3. Glitter nagellak verwijderen
4. Pesten
5. Ziekenhuizen bezoeken
6. Mishandeling
7. Jaloezie
8. Onweer


7 plekken waar ik graag kom
1. Thuis, lekker vertrouwd.
2. Bij Max thuis <3
3. Bij mij vrienden!
4. In de kroeg, als het niet al te druk is.
5. Bij mij moedertje.
6. Opa en oma's.
7. In Turkije !
Turkije

6 manieren om mijn hart te winnen
1. Jezelf zijn
2. Humor hebben, mij aan het lachen maken :)
3.Gezellig een filmpje kijken, met iets lekkers erbij!
4. Ineens gezellig dagje weg gaan, bosje roze of gewoon samen naar de bios. 
5. Lief zijn <3
6. Knuffelen in bed.
Verjaardag vorige jaar met Max.

5 plaatsen waar ik nog heen wil
1. Turkije (2e x)
2. Las Vegas
3. Parijs
4. Londen
5. AustraliĆ« 
4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
1. Mijn famillie
2. Max
3. Mobiel
4. Mijn blog
Kusadsi 2012

3 van mijn lievelingsliedjes
1. Ran-D - Living for the moment
2. Bruno Mars - Never say you can't
3. 
John Mayer – Heartbreak Warfare
2 wensen
1. Voor altijd samen met mij lieve vriend Max blijven - huisje,boompje,beestje <3
2. Een super leuke baan vinden!

1 laatste woord
1. ETEN ! Het is nu namelijk 12:00 en ik heb honger. ;$

Ik dacht even een blog maken en invullen, maar ik was er toch nog wel even mee bezig met alles bedenken en het invullen van deze tag.
Gedaan voor jullie, met liefde <3


Kennen jullie nog een leuke tag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten