Pagina's

Zoeken in deze blog

vrijdag 12 april 2013

outfit van vandaag.

Hallo allemaal,
Het is alweer een tijdje geleden maar hier heb ik weer een today outfit voor jullie.





Mij blouse van de primarkt, skinny jeans komt ook van de primarkt.
De schoenen en ketting ook, haha :) (ilove de primarkt)
Armband met de snor erop komt van Bornprettystore 
En de andere armband komt uit Turkije!



Vandaag even een kort stukje op mijn blog want vier vandaag m'n verjaardag voor vrienden,
en morgen voor familie dus na het weekend zou ik wel een langer stukje schijven!

Fijn weekend allemaal :)


2 opmerkingen:

  1. super leuke kleding :)
    ik ga je blog volgen en leuk dat je een reactie hebt achter gelaten op onze blog.

    xoxo chantal en jennifer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee meiden.
    Leuk dat jullie mij volgen! :)
    Hadden jullie wat aan mijn tip over groenen vingers van de ringen?

    Zou ik daar nog over schrijven op mijn blog, of zou dat niet interessant zijn denken jullie?

    Liefs, Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen