Pagina's

Zoeken in deze blog

woensdag 10 april 2013

Tag: First things

Hallo allemaal,
Dit keer heb ik een 'tag' voor jullie, ik heb het wel eens vaker gedaan en vind het zelf altijd leuk om te doen.
Vooral omdat jullie mij dan een beetje leren kennen, wie ik eigenlijk ben etc.
Zo af en toe komt er een 'tag' voorbij op mijn blog, vooral ook omdat jullie mij dan weer een beetje leren kennen.
Dus veel plezier met het lezen van de tag  'First things'



                                                                                                                                                                                              

Links ben ik met die mooie gele jas. 




Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt.
Als ik 's ochtends wakker word kijk ik als eerste op mijn wekker, op m'n mobiel.                                        
Ik zet elke dag mij wekker om 9:30 omdat ik op het moment geen werk heb.
Meeste mensen zeggen dan 'waarom sta je zo vroeg op, je hebt een hele dag'
Maar ik vind het gewoon prettig als ik een beetje ritme heb elke dag.

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat.
Ik ga eigenlijk nooit naar de sportschool.
Af en toe ga ik wel eens roeien in mij kamer, ik heb zo sport apparaat staan gekregen van mij opa.
Dat doe ik dan een halfuurtje, dus niet zo lang en 2 dagen erna heb ik dan nog steeds spierpijn.
Ik ben dus echt niets gewent, en ik ben echt alles behalve sportief.


Jummie !



Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school.
Zoals ik net al zei ik heb geen werk of school, dus ben vaak thuis.
Ga soms naar vrienden toe en s'avonds naar m'n vriend.
Maar als ik dan thuis kom, ga ik meestal achter de laptop en schrijf een stukje op mijn blog.
Met een glaasje fris, en soms wat lekkers erbij.

Eerste auto.
Ik ben nog niet aan mijn rijlessen begonnen, heb ook niet echt het geld ervoor.
Maar vind het ook niet echt leuk, auto rijden.
Vind het altijd wel spannend als mij vader erover begint (hij roept het al vanaf ik 16 werd).
Ik regel een lesauto voor je en dan ga je rijden (whuuut, nee echt niet :$)
Dus auto rijden is niks voor mij, mijn vriend heeft wel zijn rijbewijs en vind het super gezellig om een stukje te rijden!
Maar zie toch mezelf met een scootertje rijden (ook nog niet geprobeerd)


Eerste ongeluk/verkeersovertreding.
Ik heb gelukkig nog nooit een ongeluk gehad, verkeersovertreding ook niet echt.
Dus ik heb er ook niet veel over te vertellen.


Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was
Als jong meisje wilde ik altijd juffrouw,vliegmevrouw of worstmevrouw worden
Ik zou even uit leggen waarom en wat het betekend,haha'
Ik vind het zo leuk om te horen van mijn ouders wat ik vroeger altijd zei.

Juffrouw wou denk ik elk meisje wel worden toen we jong waren, dat spreek voor zich.
Daarna riep ik een tijdje: Ik wil vlieg mevrouw worden! 
Dat komt waarschijnlijk omdat ik toen ik 4 was voor het eerst met het vliegtuig ging, ik vond het helemaal geweldig en wou wel weten hoe alles in mekaar zat en hoe we eigenlijk konden vliegen?
 (ik mocht toen ook voorin zitten om te kijken!)
En worstmevrouw, ja dat kwam door m'n tante die werkte toen bij de Hema.
Dus dat wou ik toen ook!


I love colaaa




Eerste keus qua drinken.
Doordeweeks cola, en in het weekend zoete witte wijn. 
Als  het gaat om de eerste keuze in een restaurant.



Eerste keus dessert
Chocola! Als toetje kies ik vaak iets met chocola, Jumjum'
Ik hou ook echt van chocolade fonteinen, met fruit en spekkies erbij :) 


Eerste liedje dat in je opkomt.
Ran-D  -  Living for the moment ! 
Sinds Max mijn vriendje is, en ik bijna altijd met in de auto zit.
Luisteren we meestal wel hardstyle nummers, mensen denken dat nooit van mij dat ik dat leuk vind.
Maar begin het nu dus echt leuk te vinden, wordt er helemaal happy van!
Ben ook in Maart voor het eerst naar een echt harstyle feest geweest in Eindhoven.
Wel al eerder naar Hardhout in Houten, maar dat is veel kleiner.


Eerste grote aankoop.
Ehm, lastig !
Ik denk toch gelijk aan zondag, ik ging toen naar Beverwijk even winkelen.
Ik ben gek op muziek, en ik zag zulke mooie grote boxen staan dat is ze wilde horen hoe mooi ze klonken.
Gelijk was ik verliefd op die mega boxen en wou ze hebben!
Kosten wel duur, en ik ben zaterdag jarig dus m'n vriend betaalde een bedrag mee.

Dus nu staan ze in mij kamer naast me tv en ik ben er super blij mee!



Eerste baantje.
Hema, Trends (inpak werk), en nu niks meer eigenlijk.
Ben wel hard opzoek!

Eerste keer vliegen.
Als je mijn hele tag heb gelezen heb je ook gelezen dat ik 4 was en toen voor het eerst ging vliegen, dat was met mijn moeder.
Mijn 2e keer was naar Turkije en dat is vorige jaar, met mij zusjes en vader.
En ik ga daar dit jaar in Augustus weer heen trouwens maar dan met Max.


Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen,
Als jullie deze tag over willen nemen mag dat natuurlijk!

Welke tag's kennen jullie nog meer?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten