Pagina's

Zoeken in deze blog

donderdag 25 april 2013

Tag: Perfect imperfections

Hallo allemaal,
Dit keer heb een tag en dat gaat over 3 dingen die je niet mooi vind. 
En daarna 3 dingen die je wel mooi vind aan jezelf.


Deze tag is ontstaan eigenlijk omdat iedereen wel eens wat negatiefs zegt over zichzelf.
En er ook wel positieve dingen zijn aan je lichaam.
Dus deze tag kan iedereen overnemen, en zo kan je zien dat iedereen wel eens zeurt over ons lichaam.
En misschien zie je wel dingen wat je zelf ook niet/wel mooi aan jezelf vind.
En daar gaan we het vandaag dus over hebben.
-

Ik vind het moeilijk om over mezelf te zeggen wat ik wel/niet mooi vind aan mezelf.
Maar ik ga het toch proberen.
Ik vind het moeilijk omdat ik mij soms schaam voor dingen die ik niet mooi vind.
Want dat zeg je niet graag over jezelf dit'dat vind ik niet mooi, het liefs zeg je niks.
Maar deze tag gaat over dat je het juist gaat delen met anderen dus ik ga het doen!

Wat ik niet mooi vind aan mezelf is:


Neus - Kijk ik heb wel een mooie neus op zich alleen mijn neus loopt meer in een punt.
Ik kan er niks anders van maken het zit in de familie  ik heb er ook wel eens negatieve dingen over gehoord maar ja dat moet je altijd boven staan ondanks dat wel eens moeilijk kan zijn.

Buik - Iedereen zeurt weleens over je buik, het lichaam is altijd wel wat bij iedereen.
En zelf vind ik dat als ik zelf wat dikker wordt, alles blijft dun.
Mijn armen, benen, etc' maar mijn buik daar in tegen..
Mensen zeggen wel eens dat het een appelvorm is.
En ik haat dat aan m'n buik., want bij strakke truitjes zie je dat heel erg.
Ik wil afvallen, maar weet niet hoe ik dat moet doen. 
Niet dat ik super dik ben, maar heb gewoon een buikje, en dan mag wel iets minder zijn.

Rug - Ik heb een holle rug, je ziet dat het beste als ik zit dan zit ik helemaal in elkaar.
Nou ja, heb ergere mensen gezien die zo rug hebben daar zie je helemaal een bult.
Zover is het bij mij gelukkig nog niet!
Maar probeer het wel met zitten en lopen maar doe ik dat te lang gaat het pijn doen..
Ook als ik ga winkelen en doe dat een uurtje doet mij  rug al pijn ook omdat ik zo krom loop.
Mensen zien het bijna nooit behalve dus als ik zit.


Wat ik  mooi vind aan mezelf is:

Haar - Ik vind mijn haren mooi, omdat het rood/bruin is van mezelf maar ik verf er blonden plukjes door heen. Maar eigenlijk wil ik weer mijn haar bruin verven.
Kortom ik kan alles doen met mijn haar, en de kleur vind ik mooi.
Maar oohw' ik heb zo spijt dat ik mijn haar heb laten knippen!
Had mijn haar bijna tot m'n kont en toen ging een vriendin (in opleiding) mijn haren knippen.
Toen ging het dus mis en werd het te kort..
Tot op mijn schouders is het nu, balen!

Tanden - Ik heb nog nooit gaatjes gehad, nooit iets moeten laten trekken, niks geks met mijn gebit.
Heb vroeger wel echt lang 3 jaar ongeveer een beugel gehad.
Maar daar ben ik nu gelukkig van af, alles staat mooi recht.
En de tandarts zegt altijd dat ik hele mooie witten tanden heb, elke (om het halfjaar) keer weer!
Dus ik vind mijn tanden wel mooi, nooit problemen alleen tandsteen maar ja dat is ook zo weg gehaald en kost voor mij niks!

Benen - Ik heb mooie slanken benen, wel erg wit maar de zon laat zich vaker zien dus hopelijk worden mijn benen nu wat sneller bruin.
Ja verder gewoon normale knieĆ«n etc.
Niks te klagen dus! :)

Dit waren mij Perfect imperfections, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.
En zie het maar zo: Er zijn genoeg mooie dingen aan je lichaam, kijk naar de mooie de ''slechte'' dingen aan je lichaam.

Welke 3 dingen vinden jullie niet mooi aan jezelf en welke 3 dingen vinden jullie wel mooi aan jezelf?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten