Pagina's

Zoeken in deze blog

vrijdag 26 april 2013

What’s on my Phone?

Hallo allemaal,
Ik wou even laten zien wat voor apps ik op mij mobiel heb staan.


Shazam: Daarop kan je muziek zoeken.
Als je bijvoorbeeld wat hoort op de radio en je weet niet welk nummer het is.
Dan kan je het op shazam vinden!

Beautylish: Daar staan allemaal beauty dingen op.
Makeup tot haren, nagels etc.
De nieuwste dingen kan je zien op foto's en filmpjes.

Tamago: Heel simpel een ei waar je super vaak op klikken moet.
(doe het bijna nooit, alleen als ik me verveel!)

RTL XL: Daar kan je programma's op kijken die je gemist heb.

Restaurant story: Een restaurant, ja geen idee verder want heb het op m'n
mobiel maar speel het spel nooit eigenlijk. Haha'

Backgrounds HD: Achtergronden voor je mobiel, simpel.

Fashion story: Mode winkel waar je de kleding op de rekjes moet doen.
Daarvoor moet je elke keer 1,2,15,30,60 min voor wachten.
Ligt eraan welke kleding, dus ben er mee gestopt.
Duurde te lang!

Divorce: Dat is een programma op rtl 4 (heb geen idee of het nog op tv is)
Maar dat was 1x in de week, en met die app kon je sleutels zoeken ofz.

Zak lamp: Super handig, als je iets moet zoeken in het donker.
(bijvoorbeeld: het sleutelgat van de voordeur')

Advocado: Ik heb het op mij mobiel, en heb geen idee wat het is..

Foto-editor: Dat is een programma waar je foto's kan bewerken.
Of leuke stickers kan plakken op je foto.
Bijvoorbeeld een kroon op je hooft haha!

4 plaatjes 1 woord: De app zeg al genoeg het zijn 4 plaatjes, 
En die 4 plaatjes vormen 1 woord.
Het zijn er 193 en heb het spel al uitgespeeld. 

Simpsons: Van dat tv programma (die gele mensen haha)
En die stad is ontploft, en het doel van het spel is dat je
de stad weer gaat opbouwen. Vind het een leuk spel! :)

Instagram: Wie kent dat nou niet? Je dumpt daar je foto's!
En mensen die kunnen je volgen, en je foto's bekijken.

Blogger: Dat is het programma waar ik mee werk op mijn blog.
Zo kan ik overal mij blog checken en reactie's lezen :)

Twitter: Dat kent iedereen wel, je plaatst gewoon random berichten.
Picasa: Daar kan je ook je foto's bewerken!
'~

Mc donald's: Kan je zien waar er mc donalds zijn,
En wat ze verkopen.

WW mobile: Staan allemaal recepten in, jammie!

Adobe Reader: Als ik bijvoorbeeld in mail krijg,
met een bijlage en ik open die.
Dan komen ze in die ap, en kan ik ze daar openen.

WEETIKVEEL: Dat is een app van het programma,
weet ik veel, en daar kan je de vragen die op tv komen
zelf ook beantwoorden, heb het nog nooit gespeeld!

Benji Bananas: Een aap die moet slingeren en dan moet je 
alle bananen pakken voor punten. 

Deezer: Een muziek programma, simpel zat.

Tumblr: Allemaal plaatjes, ik kijk er alleen nooit op.
En ben niet aangemeld, haha' achja sommige app's staan erop
en uiteindelijk doe je er niks mee.

Ebook Reader: Weer zo'n in zin app, Ebook is bij mij in het Engels.
Dus heb er niet super veel aan eigenlijk..

We hear it: Super leuke plaatjes, met tekst of zonder.
Veel inspiratie kan ik er vandaan halen, ik hou dr van!

Angry Birds: Bekend spel, geen uitleg nodig denk ik zo?

Teeter pro: 1 balletje met heel veel gaten en balken daar moet je langs
zien te komen en uit eindelijk bij het gaatje met de groenen stip uitkomen.
Maar in die andere gaatjes als je daar in komt, moet je weer overnieuw beginnen.
En er zijn 50 levels en ben pas bij 4 haha!

Draw: Je kan dit spel met je eigen vrienden spelen of met onbekenden.
En het woord zeg het al: tekenen!
Er komt een woord in beeld die alleen jij kan zien het dat woord
moet je tekenen bijvoorbeeld: KROON.
Dan teken jij een kroon en de ander raad het woord wat je getekend hebt.

App de film: APP is een film en daar kan je deze op bij gebruiken.
Heb geen idee hoe het werkt maar als ik naar de film ga,
Zou ik het meteen uit proberen!:)

Candy crush  saga: Ja wie kent dit speel niet?
Iedereen speelt dit spel, op je mobiel of facebook (achter je pc)
Alles kan, je moet de snoepjes weg spelen en ja het is heel simpel.
Maar het wordt ook steeds moeilijker per level, ik ben pas bij level 10.
Zijn echt meer dan 300 levels dus, heb nog wat te spelen!

Aftelling in de status balk: Je ziet links boven in op de foto een groenen tekst.
114 days, dat zijn de dagen die ik aftel om naar Turkije te gaan.
Elke dag wordt het een dag minder en dat blijft dan in mij status balk staan.

MSN: Ja dat heeft iedereen toch?

Twoo: Een app waar je vrienden kan ontmoeten !
Of als je vrijgezel bent kan je daar misschien wel je vriend/vriendin vinden.

Outlook.com: Was hotmail.com daar kan je gewoon je mail checken.
Maar het is Outlook geworden, zwaar irritant !

Vakantie Veilingen: Daar kan je bieden op leuke dingen.
Zoals vakantie, pretparken, musicals, fotoshoot, etc.

Test for friends: Weer zo'n app die ik gedownload heb maar nooit gebruik.
Daar kan je vragen beantwoorden of je vrienden en zo kan je testen of je beste vrienden bent.
'~

Facebook: Facebook, zelfde als Twitter je dump er berichten en foto's.
Iedereen kent het wel denk ik.

AntiVirus: We willen natuurlijk geen virus op onze mobiel.
Dus deze app, verwijderd virus zodra ze op je mobiel staan.

WhatsApp: Gezellig kletsen, maar niet veel geld willen uitgeven?
Stuur dan geen smsjes meer maar gebruik whatsapp het is een gratis app.
En iedereen in je mobiele lijst die het ook heeft staat erbij in je whatsapp lijst.
Zo kan je makkelijk foto's , filmpjes en berichten delen. 
Lekker makkelijk en voordelig, je heb wel internet er voor nodig (WIFI)

 Hotmail: Wat ik al had geschreven hotmail bestaat niet meer en is nu outlook :(
Maar deze app staat nog wel in mijn mobiel..

Skype: Heb je familie hier ver vandaan, is je vriend/vriendin op vakantie?
Of wil je gewoon gezellig kletsen? Dat kan allemaal met Skype als je een camera heb.
Je kan het met je mobiel, tablet en computer doen je installeert het en je kan video bellen! :)

 TV-Gids: Wil je weten wat op tv komt? En heb je geen zin om in de tv gids in een boek of tv te kijken wat er allemaal komt op tv. Dan is deze app handig!
Daar staan alle tv zenders in en alle programma's die er gaan komen van ma tot zo !
En wil je niks vergeten? Dan kan je zelfs nog een wekkertje zetten bij dat programma die je niet wilt missen.

 Rabo Bankieren: Met rabobank internet bankieren kan je veilig en makkelijk geld overmaken.

My T-Mobile: Ik heb een abonnement bij t-mobile en zo kan ik zien hoeveel ik gebruikt heb :)

De Sims FreePlay: De sims, iedereen kent het wel.
Nu kan je het ook leuk om je mobiel spelen!

 Zedge: Daar kan je gratis bel toon of andere leuke dingen downloaden.

Fat booth: Maak een foto van je vriend/vriendin of broer/zusje en bekijk hoe ze er uit kunnen gaan zien als ze super dik zijn! Te grappig :)

 Chrome: Dit is niet echt een app, maar dit is mijn internet.

Groep afspelen: Met deze app (stond al op mijn mobiel zelf) kan je al je muziek, foto's documenten met anderen simpel en snel delen.

Paper Arttist: Upload een foto van jezelf en ga lekker tekenen.
Je kan ook alleen een foto uploaden en dan zie je die foto als getekend :)
Het lijkt dan net echt of je het zelf getekend hebt.

Flipboard: Dit stond ook al op mijn mobiel zelf, en hier heb ik  mode , facebook, twitter, fotografie, stijl, en reizen gekozen.
En dat betekend elke keer als er van die dingen nieuws is komt dat plaatje tevoorschijn.
Elke dag zie je dan een andere foto!

Mijn Pakket: Van post nl krijg ik dan een berichtje wanneer en hoe laat mijn pakket binnen komt.

Mijn allernieuwste app's:
App van de dag:
Manuhanu
Cryptica
Vexblocks
Ships n battes

Meer info over die nieuwe app's, laat het mij dan weten in de reactie's

Welke spelletjes of handige apps vinden jullie het leukste?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten