Pagina's

Zoeken in deze blog

donderdag 23 mei 2013

Bestelling : born pretty store

Hallo allemaal,
Tijdje geleden kreeg ik dit pakketje binnen.


Dit is wat ik besteld had:


Het zit allemaal goed ingepakt,
En ga nu even alles uit pakken :)

Make-up producten


Aller eerst dit make-up doosjes:
Fashion Colour make-up kit


Dit zijn alle oogschaduw, heel mooi vel gekleurd!



Je kan 'm helemaal uitschuiven.
Dan zie je dat er ook nog lipgloss,
Blushes en foudation bij zit.
En een sponsje en mini kwastjes. :)
Heel handig, wist niet dat het erbij zat.


Dan de foundation spons,
Je maakt de spons eerst nat.
Knijpt de spons goed uit, en dan kan
Je met je foundation aan de slag.


Dit is een eyeliner is moet 24uur blijven zitten.
De hele dag dus, ik hem deze al getest.
En blijft goed zitten, nog niet mee wezen zwemmen.
Dus dat moet ik nog maar zien.
Of in de regen lopen natuurlijk haha'

-
Dit is speciaal voor als je nep nagels gaat zetten.

Deze dingen doe je om je vinger.
En dan kan je gel nagels zetten, deze zijn zo handig!
-

 De sieraden


Dit zijn de sieraden die ik heb gekocht.
Het zijn ringen en oorbellen.



Deze dubbelen ring is een brons van kleur.
Maar ik pas hem jammer genoeg niet..


Deze driehoekige ring, is groot en ik hou er van!



Deze ring zit vast aan nog een ring,
Hier onder een betere foto.



Zo ziet het van de achterkant eruit.


En zo van de voor kant,
Ik pas hem niet helemaal zoals je kan zien.
Maar ik vind deze wel erg vett !


Een ring met armband eraan vast.
Ik vind deze onwijs leuk, en deze past wel !


Deze oorbellen zijn ook brons van kleur.
Op de foto lijkt het een beetje goud.
Ze zijn best groot, dus deze zou ik niet dagelijks dragen denk ik.


Deze oorbellen vond ik zo cute!
Die moest ik gewoon kopen, lekker vel gekleurd.
Deze staan super bij een zomers uitfit :)
-

Voor in je haar


Deze beschrijving is in het Engels maar, door de
plaatjes is het niet zo moeilijk te begrijpen denk ik ?
Je kan er dus een mooie knot van maken :)
Zie de foto hier onder.



Je maakt een paarden staart en dan pak je dat haar ding
(de naam weet ik even niet meer)
En dan doe je, je haar door het gat (zit ijzerdraad in dus je kan het bewegen)
Dan doe je tot aan het einde van je haar.
Je rond dat haar ding naar achter en je vouwt hem vervolgens naar voren.
Op de plaatsjes is het duidelijker denk ik dan hoe ik het uitleg. hihi!
Ziet er leuk uit toch? 
-

Dit was mijn bestelling, ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Wat vinden jullie het leukste van wat ik heb gekocht?
En wat zou je zelf ook willen kopen?

1 opmerking: