Pagina's

Zoeken in deze blog

maandag 13 mei 2013

Gisteren was het Moederdag

Hallo allemaal,
Gisteren was het Moederdag.
En dacht misschien is het leuk om te vertellen wat ik allemaal die dag gedaan heb.

Heb in de ochtend bij de moeder van mijn vriend ontbijtje gegeten.
S'middags langs de oma van mijn vriend en later die middag naar mijn opa en oma
En het was een drukke boel!
Mijn tante, neefje, mijn zusjes, moeder, ik en mijn vriend Max waren allemaal bij mijn opa en oma.
Daar hebben we lekker soep met bolletjes gegeten, en ze hadden ook nog taart gekocht.
We hebben allemaal weer lekker zitten smullen en het was weer een gezellige dag! :)

Ik was er voor nog niet langs mijn moeder geweest dus die zag ik bij mijn opa en oma.
Dus ik heb ook daar mijn Moederdag cadeautjes gegeven.
Heb een kaartje gestuurd met een mooi tekst van een nummer zoals ik al verteld had.
En ze vond het erg mooi, en toen de cadeautjes.

Ze had er een foto van gemaakt, dus die heb ik eventjes gepikt.



Grote thee mok, met chocola erin.
4 verschillende soorten thee, en een schoteltje voor je thee zakje op te leggen.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Zouden jullie eet kook filmpje willen zien?
Zet het dan even in de reactie's :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten