Pagina's

Zoeken in deze blog

vrijdag 24 mei 2013

La Richesse Directions

Hallo allemaal,
Ik wou het vandaag met jullie hebben over je haar kleuren.
Mijn eigen haar kleur is oranje/rood.
En heb het geverfd in het bruin een paar keer.
En daarna blondje plukjes, en heb het elke keer 
steeds meer blonden plukjes er bij geverfd.

Maar omdat ik van mezelf oranje/rood haar heb
Pakt het blond niet goed, en wordt het meer oranje.
En dan is niet wat ik wil natuurlijk!

Voor de mensen die het willen weten,
Ik gebruik altijd gewoon verf van de Action.
1,65 ongeveer geloof ik, echt niet duur dus.
En het leuke is, de verf doet zijn werk.
Bij de bruine kleur bij mij wel gelukkig :)

Maar ik heb ook wel eens krijt gebruikt voor mijn haar,
In allerlei kleuren, wil je dat zien kijk dan even terug.

En nu over het onderwerp zelf,
La Richesse Directions:
Dat zijn potjes met haarverf ,
Hier onder staan de kleurtjes.

Hele velle kleurtjes, en ik vind het echt leuk.
Een plukje of alleen mijn onderkant verven.
Maar dan dat het na een paar was beurten eruit gaat.

En ik heb gisteren dus het merk gevonden:

La Riche Direction
La Riche heeft de meest uiteenlopende kleuren in haar serie Directions. 
Hier zorgen directe pigmenten ervoor dat u de meeste,
 gekke kleuren kunt realiseren die u maar wilt.
Voorwaarde is wel dit toe te passen op zeer licht blond haar,
 voor effecten zoals op de kleur staaltjes.
De kleuren van La Riche Directions zijn onderling te mengen,
 of het is zelfs mogelijk deze tot pastels te creĆ«ren door toevoeging van de withe toner.

Haartype:
Merk: La Riche Direction

Het zijn deze potjes, en ik ga deze binnen kort proberen.
La Riche Directions
Dit zijn de kleuren en de prijzen.

Dark Tulip€ 2,95
Mandarin€ 2,95
Fire€ 6,95
Coral Red€ 2,95
Vermillion Red€ 6,95
Ebony€ 2,95
Plum€ 2,95
Atlantic Blue€ 6,95
Lilac€ 6,95
Lavender€ 6,95
Flavine€ 6,95
Silver€ 6,95
Midnight Blue€ 6,95
Neon Blue€ 6,95
Alpine Green€ 6,95
Apple Green€ 6,95
Spring Green€ 6,95
Bright Daffodil€ 2,95
Pastel Pink€ 6,95
Apricot€ 6,95
Tangerine€ 2,95
Flame€ 6,95
Fluorecent Glow€ 6,95
Reddish Blonde€ 6,95
Tulip€ 6,95
Rose Red€ 6,95
Poppy Red€ 6,95
Pillarbox Red€ 6,95
Flamingo Pink€ 6,95
Violet€ 6,95
Rubine€ 6,95
Lagoon Blue€ 6,95
Turquoise€ 6,95
Carnation Pink€ 6,95
Cerise€ 6,95
White Toner€ 6,95
Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen.
En zouden jullie deze verf ook een keer willen proberen?
(na een paar was beurten, gaat het er weer uit)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten