Pagina's

Zoeken in deze blog

woensdag 1 mei 2013

Outfit van de dag! (Oranje)

Hallo allemaal,
Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat op mijn blog heb geschreven.
Dat komt door de feestdagen, dus bij deze een uitgebreide outfit van de dag en in het oranje natuurlijk!






 Dit is mijn oranje look en outfit!
Mij haar gekruld ,
donkere make-up met een beetje oranje oogschaduw,
En oranje grote oorbellen, en een bloemen slinger ! :)

`~

Party like a queen !
Gekocht bij de Kruitvat voor maar 7 euro.

`~

Make-up look

Miscchien onduidelijke foto achteraf gezien.
Maar ik heb eerst foundation van de hema om  gedaan.
Daarna mijn wangen met  bruine poeder.

Eyeliner van de hema en erover heen oogschaduw (long lasting)
In de kleur grijs (komt nog een shopblog over de oogschaduw)
Onder mij wenkbrauw een huidkleurtje met toch wat glitter.

En daar tussen oogschaduw van essence ' een licht oranje kleur.
(Die dus niet uit komt op de foto)'
En mascara natuurlijk!
Van NYC bigbold.

Ik heb met een matte poeder over mij glim neus en voorhoofd en gepoederd.
En dat zullen jullie ook nog terug zien in een shopblog en in een review! 

`~

Haar in de krul
Lekker ouderwets , en gedaan door mijn oma! :)

`~

Oranje nagellak!
Van MAX (action te koop)

`~


En dit was mijn outfit van de dag,
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en te lezen.

Wat gaan jullie doen in de Mei vakantie, en hebben jullie 1 of 2 weken vakantie?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten