Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 18 juni 2013

cremestore.nl

Hallo allemaal,
Gisteren vertelde ik dat ik een samenwerking had met cremestore.nl
Graag wil ik aan jullie alvast laten zien wat ik heb gekregen.
Ik heb een kwartier gezeten voor de camera om alles te unboxen voor jullie.
En toen op het allerlaatste viel mij camera uit, omdat het geheugenkaartje te vol zat.
Dus ik heb geen einde voor mij filmpje.
En ik krijg het filmpje niet geüpload omdat het filmpje te lang is voor op youtube.
Dus dat moet ik overnieuw doen, en dat is echt balen.

Daarom schrijf ik er nu alvast wat over wat voor producten je in de unboxing kan verwachten
Dus sorry ervoor als je op het filmpje aan het wachten was, maar het komt er dus zo snel mogelijk.
Deze week ga ik het opnieuw filmen, dus eind deze week komt het online.
-

Vichy Normaderm luxe toilettasje (kennismakingspakket)


Vichy Normaderm luxe toilettasje (kennismakingspakket)


Vichy Normaderm kennismakingspakket bestaat uit:
  • 30 ml Diep reinigende en zuiverende gel.
  • 30 ml Complete hydraterende verzorging.
  • Brochure met het volledige Normaderm producten overzicht.
Normaderm Reinigingsgel is een goede oplossing voor verstopte porïen, glimmende huidzones, roodheid en onregelmatig uitziende huid door pukkels en puistjes. De fris ruikende lotion is getest op de probleemhuid en kan zowel 'savonds als 'snachts op hals en gezicht aangebracht worden.
-
Voor de mannen hebben ze ook het merk vichy,
En ze noemen het voor mannen: Vichy homme.

Vichy Homme Hydra Mag-C Douchegel Mini

Vichy Homme Hydra Mag-C Douchegel Vakantie formaat is een vochtregulerende en vitaliserende zeepvrije douchegel voor mannen, geschikt voor zowel de huid als het haar. De douchegel is speciaal geschikt voor de droge of vochtarme huid, maar is ook bij alle andere huidtypen toepasbaar. De douchegel verhindert uitdroging, omdat er geen zeep in zit.

Vichy Homme Sensi-Baume Mineral Ca

Vichy Homme Sensi-Baume Ca is een comfortabele balsem voor de gevoelige en droge mannenhuid om na het scheren te gebruiken. Nu in handige vakantie verpakking. De balsem is een herstellende en beschermende aftershave crème speciaal voor de huid die door het scheren branderig aanvoelt of er roodachtig uitziet.De balsem prikt of irriteert niet,omdat er geen alcohol of parfum in zit. De balsem trekt snel in en is 24 uur lang vochtregulerend. Daarnaast is de balsem hypoallergeen.( verminderde kans op allergie)
Luxe voordeelverpakking Vichy Homme Hydra Mag
-
Ik heb ook een paar tasjes gekregen met mini producten.
Echt super leuk en handig om mee te nemen en een keer te testen.
Cadeau vichy
Nu tijdelijk een tasje met miniproducten CADEAU bij aankoop van meer dan € 35,-- aan Vichy producten.

  • Vichy Normaderm is een veel gebruikt Vichy product, gericht op anti-rimpelwerking en anti-onzuiverheden ( puistjes, meeëteters, verwijde poriën, rode vlekken en glimmende huid) De crème kan worden aangemerkt als een huidvernieuwende verzorging.

  • Vichy Liftactiv wordt gebruikt als verstevigende anti-rimpel verzorging, speciaal voor de diepere rimpels in de droge huid en is hypoallergeen.

  • Vichy Neovadiol is een Vichy crème die behoort tot een speciale verzorgingslijn voor vrouwen in de overgang. Tijdens de menopauze krijgen vrouwen te maken met versnelde huidveroudering. De Neovadiol crème helpt de gevolgen van deze veroudering te minimaliseren.

  • Vichy Dercos Aminexil is een heel bijzonder vichy product, dat vooral door mannen wordt gebruikt. Vichy Dercos aminexil kan tot 72% minder haaruitval leiden.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen.
Dan weten jullie een beetje wat je kan verwachten van de unboxing eind deze week komt die online.
En ik wil cremestore.nl heel erg bedanken!
Hopelijk tot de volgende samenwerking.
En jullie gaan hier nog veel over horen.

(Ik heb namelijk producten gekregen, die mijn moeder gaat testen dus er komt een uitgebreid interview.

Ik heb producten gekregen van de mannen lijn dus die gaat mijn vriend testen en ook een uitgebreid interview komt dan online.

En ik zelf ga de producten test voor de droge huid en voor puistjes.
Dus komen veel dingen online, niet super snel want ze moeten het uitgebreid testen natuurlijk.
Maar het is echt het wachten waard, geloof me!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten