Pagina's

Zoeken in deze blog

zaterdag 29 juni 2013

Farmaline

Hallo allemaal,
Ik ga weer samenwerken met een bedrijf en die heet Farmaline
http://www.farmaline.nl/drogisterij/
Lees verder.

Apotheek Online

Wat schrijven ze zelf op hun site?
Farmaline is een Belgische apotheek en drogisterij, genotificeerd aan het FAGG.
Wij stellen meer dan 20.000 gezondheidsproducten en voorschriftvrije geneesmiddelen van meer dan 300 verschillende merken ter beschikking die u gemakkelijk, snel en veilig via deze website kan bestellen. 
U bestelt bij een echte apotheek/drogisterij, dus u krijgt professioneel apothekersadvies op maat van uw behoefte.
-
Ik heb een mail van hun gehad of ik mijn huid- en haartype even wou doorgeven en dat deed ik dus ook.
Misschien vinden jullie het ook leuk om te lezen wat ik terug gemaild heb naar Farmaline. 

Wat is mijn haar type?
Ik weet niet wat maar haartype is.
Maar van mezelf weet ik dat mijn haar soms erg droog en pluizig kan zijn.
En na het zwemmen (in chloor water, bv op vakantie) dan is mijn haar en net als touw.

Ik heb haar tot op mijn schouders, en mij haarkleur is oranje/rood van mezelf.
Verf het soms blond/bruin.


Wat is mijn huidtype?
Mijn huidtype, dat veranderd elke keer weer, dan is het vet dan weer droog en schaal.
Vaak heb ik wel rode plekje in mijn gezicht wat soms schilfert.
Van pukkeltjes heb ik zo af en toe nog wel last van, vooral bij mij maandelijkse periode.

Ik heb een hele lichtje huid, en nu dat de zon vaker gaat komen erg veel sproeten.
Apotheek Online
-
Nou zo als je kan zien is mijn haartype altijd wel het zelfde droog en pluizig.
En mijn huid type veranderd erg vaak, maar is meestal droog en schaal.
Op deze wijze gaan hun ter werk, ik schrijf wat voor haar/huid type ik heb.
En zo kunnen hun voor mij kiezen wat ik dan nodig zou hebben.
Dus dat was het eigenlijk, ik ga wachten op mij pakketje en dan horen jullie snel van mij. 

Liefs, Mandy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten