Pagina's

Zoeken in deze blog

woensdag 26 juni 2013

Review: Vichy Normaderm

Hallo allemaal,
Ik wou het vandaag met jullie hebben over Normaderm.
Vichy Normaderm luxe toilettasje (kennismakingspakket)

Lees verder.
Een tijdje terug had ik een inboxing van http://www.cremestore.nl/ ,
En ik wil 2 producten met jullie bespreken.


Vichy Normaderm luxe toilettasje (kennismakingspakket)

Vichy Normaderm kennismakingspakket bestaat uit:
    30 ml Diep reinigende en zuiverende gel.

    30 ml Complete hydraterende verzorging.
Ook leuk om cadeau te geven.
van € 7,50
voor € 6,95
-
Ingrediënten 


Normaderm Reinigingsgel is een goede oplossing voor verstopte porïen, glimmende huidzones, roodheid en onregelmatig uitziende huid door pukkels en puistjes. 
De fris ruikende lotion is getest op de probleemhuid en kan zowel 'savonds als 'snachts op hals en gezicht aangebracht worden.
Normaderm Reinigingsgel is ontwikkeld op basis van de Hydra-peelingtechnologie en bevat een unieke combinatie van 3 peelingzuren:
  • LHA. Dit is een stof die een remmende werking heeft op de ontstekingsreactie aan de huidoppervlakte.
  • Salicyzuur. Dringt in de poriën binnen en herstelt de opname van werkstoffen
  • Glycolzuur. Geeft een diepe, krachtige werking door de kleine omvang van dit molecuul.


Normaderm Reinigingsgel kan men 's Ochtends en of 's avonds op een vochtig gezicht en de hals aanbrengen. De oogcontour vermijden.

Ik vind het een frisse lotion om mij gezicht mee te reinigen.
Eerst vergat ik steeds mij gezicht vochtig te maken.
Maar nu doe ik het wel en het reinigt echt goed je gezicht.
Ik gebruik deze lotion elke ochtend en avond, en het begint nu te werken.
Gebruik het nu 1 weekje en je ziet wel iets verandering.
Ik geef dit product een 8! 

Normaderm Hydraterende Dagverzorging drievoudige werking is een vochtregulerende verzorging voor de vette huid die te maken heeft met onzuiverheden zoals verstopte poriën, puistjes, glimmende huid of roodachtige huid door ontstekingen. 
Normaderm dagverzorging droogt puistjes uit, sluit de poriën, hydrateert en maakt de huidoppervlakte gladder. Normaderm dagcrème is een hydraterende dagverzorging voor zowel mannen als vrouwen, is dermatologisch getest op de gevoelige probleemhuid en is niet comedogeen.
( =verstopt de poriën niet)
Normaderm Hydraterende Dagverzorging drievoudige werking is samengesteld met kalmerend Thermaal Bronwater van Vichy en het krachtige ingrediënt Zincadone

zorgt voor verwijdering van dode huidcellen). 
Verder is de crème ontwikkeld op basis van de Hydra-peelingtechnologie en bevat een unieke combinatie van 3 peelingzuren, namelijk:

  • LHA Dit is een stof die een remmende werking heeft op de ontstekingsreactie aan de huidoppervlakte.
  • Salicyzuur Dringt in de poriën, verwijdert de dode huidcellen uit de buitenste huidlaag en herstelt de opname van werkstoffen
  • Glycolzuur Geeft een diepe, krachtige werking door de kleine omvang van dit molecuul en zorgt voor het reinigen en verfijnen van de poriën.


Ingrediënten 


Vichy Normaderm complete hydraterende verzorging tegen onzuiverheden morgen aanbrengen op een gereinigde huid.

Ik vind dit een een mindere crème..
Er staat dat het niet plakt etc.
Maar het plakt zeker wel op mijn gezicht, en dat voelt echt niet fijn.
Dan heb je net een frisse reiniging lotion op gedaan en dan de plakkerige crème.
Maar dat is mij menig..
Ik ga wel doorzetten met deze crème ook al vind ik hem niet fijn hij doet verder zijn werk wel gewoon goed. 
Ik geeft dit product een 6, het plakt maar werkt wel.

Hopelijk hebben jullie er wat aan.
Liefs, Mandy.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten