Pagina's

Zoeken in deze blog

maandag 23 september 2013

De webshop Van Tilburg Online.

Hallo allemaal,
Ik heb een hele leuk webshop gevonden en die wil ik even met jullie delen.
Lees verder.
Online kleding kopen - Van Tilburg Online
Ik schrijf niet super veel over fashion, maar als ik geshopt heb laat ik dat altijd zien in een artikel.
En ik heb nu deze webshop gevonden, en ze hebben echt super leuke kleding en verschillende merken!
Dus het leek mij leuk om daar even informatie over te zoeken en met jullie te delen.

De webshop heet: Van Tilburg Online.
Ik moet zeggen dat ik de site er erg goed vind uit zien.
Want dat is meestal het eerste waar naar ik kijk.

Je kunt gemakkelijk het laatste modenieuws ontvangen via de nieuwsbrief 
(als je daar nu voor inschrijft krijg je 5 euro korting)

Als je er even niet uitkomt kunnen ze je zelfs nog modeadvies geven, zoals bijvoorbeeld:
Je weet wat voor vorm je heb, maar je weet niet wat voor kleding je dan wel of juist niet moet dragen.
Dan kunnen hun je makkelijk advies geven.(firguurtips)


Ze hebben kleding voor vrouwen maar ook voor mannen en ook voor de kids.
Hipper dan hip in blauw & wit


En ze hebben ook een leuk modemagazine.
http://www.muskitopages.nl/2013/vtn/modemagazine/mei/

Ze hebben mooie foto´s van de kleding, dus het is ook duidelijk wat het voor soort stof is etc.
En ze hebben nog veel meer leuke dingen.
Nog meer info over de site, staat helemaal onderaan*

De prijzen vind ik zelf ook altijd wel erg belangrijk,
En dat is erg verschillend dat ligt ook aan het merk waarvoor je kies.
Ik vind het betaalbare prijzen, iedereen vind het anders.
Dus neem even een kijkje voor meer info over de prijzen van de merken.


Ze hebben echt hele leuk merken.
En ik vind hun collectie ook zo leuk!
Ik zet hier alleen die van de mannen/vrouwen neer.
Niet alles, want dat is echt super veel. 


De mannen merken:















Zo, wat een merken he?!  Gaan jullie ook eventjes naar de site? 
Ik hoop dat ik jullie nieuwsgierig heb gemaakt.
Veel shop plezier!
Liefs mandy, 

*Meer info over de site:


Het laatste mode nieuws*

Ontvang wekelijks onze e-mail nieuwsbrief met de nieuwste mode, stijltips en aantrekkelijke voordeeltjes.

Vandaag besteld, morgen in huis!

U wilt uw aankoop snel in huis? Dat kan! Bestel vandaag voor 15.00 uur en u heeft het morgen in huis. Gratis verzonden, zoals dat past bij Van Tilburg.

Volop inspiratie & modeadvies

Op zoek naar ideeën voor uw garderobe? U vindt volop inspiratie op onze modeadvies pagina. Blijf op de hoogte van de laatste modetrends en de juiste stijltips.

Kopen is sparen

Bij iedere online aankoop spaart u automatisch 5% van uw aankoopbedrag. Uw opgespaarde bedrag keren we 2 keer per jaar uit, aan het begin van ieder modeseizoen. Dus, kopen wordt sparen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten