Pagina's

Zoeken in deze blog

zaterdag 14 september 2013

Herfst Tag:

Hallo allemaal,
Ik heb een tag voor jullie.
Lees verder.

Ik heb een herfst tag voor jullie.
Want we moeten er nu echt aan geloven dat de zomer voorbij is en wij alweer richting de herfst gaan.
Het regent al de hele week, ook gisteren bij appelpop (ondanks de regen was het super gezellig)



1.  Wat vind je het leukste aan de Herfst? 
Ik vind de herfst niet super leuk, ik haat de regen eigenlijk. Maar ik vind het wel gezellig om thuis een filmpje te kijken met mijn vriend onder een dekentje of in bed :)



2.  Wat is je favorieten drinken?
In de herfst drink ik meestal gewoon normaal drinken net als altijd maar als ik het koud heb dan drink ik meestal koffie of thee of warme chocomelk !



3.  Wat is je favorieten geur of kaars? 
Ik hou van de geur vanille, en in de herfst vind ik sterke geuren ook wel lekker, en fruit geuren ook zoals kers of aardbei haha.



4.  Wat is je  favorieten lipstick?
Ik draag lipstick niet  zo vaak, maar als ik het draag in de herfst denk ik toch gelijk aan rood denk ik. Ook al doe ik bijna nooit rode lipstick op , maar lipgloss eigenlijk.



5.Wat is je  favorieten dagcreme? 
Ik heb echt een droge huid in de herfst en winter tijden, ik had eerst van dove, en nu heb ik de dag creme van yver rocher en ik vind die tot nu toe erg fijn.



6.  Wat zijn je favorieten kleuren voor op je ogen?
 Ik denk donkeren kleuren, groen en bruine tinten vind ik erg mooi.



7.  Wat is je favorieten  muziek of band om naar te luisteren in de herfst?                                       
Ik wil als eerst zeggen, ik hou echt van super verschillende muziek. Van hardstyle naar jazz, naar pop echt van alles.
Ik luister nu vaak naar Racoon, Opposites, hardsyle nummers soms in de auto bij mij vriend, haha!




8.  Wat is je favorieten  oufit om te dragen (Welke schoenen en sjaal combo)?                                
Ik hou echt van vestjes en jasjes, het liefst draag ik vestjes zelf in de zomer omdat ze gewoon heerlijk zitten.
Maar echt in de herfst als het koud is, een lekker dik sweater of een blouse met lange mouwen met een vestje etc.. 
Als ik aan herfst schoenen denk, denk ik aan leuke korte of lange laarsjes, ik vind zelf ook gympen ook wel fijn. En sjaals, ik draag ze het liefst nog niet in de herfst meer in de winter.
Wel van die leuk dunnen sjaaltjes voor de leuk, maar niet een dikke sjaal.



9.  Wat wil jij jezelf geven in de herfst? 

 (Wat staat er nog op je lijst wat je nog moet kopen voor jezelf)  
Ik wil heel graag nog een make-up tafel van de ikea, heeft niks met de herfst te maken.
Maar ik wil die echt al super lang, en ik heb nu het geld ervoor dus die wil ik nog graag kopen.
Ik wil en moet nog leuke vestjes kopen en leuke laarsjes want die heb ik niet echt meer.
Dus ja, dat was t eigenlijk wel.
Ohjaa, SOKKEN dat moet ik ook nog kopen hahaha.


10.  Wat is je favorieten  plaats om te zijn?
In mijn kamer, in mij 2 persoon bed met een lekker dekentje en met mij vriend naast me.
En dan gezellig een filmpje kijken met een kopje koffie en iets lekkers erbij.
Kaarsjes aan, gezelligheid. Ik hou er van! 

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden om  te lezen,
Willen jullie deze tag ook doen, doe dat vooral. :)
Ik heb deze tag van tesku.nl maar ik heb geen filmpje van gemaakt maar even zo.
Liefs, Mandy x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten