Pagina's

Zoeken in deze blog

woensdag 4 september 2013

Sorry, sorry.. & Unboxing waarbox Augustus

Hallo lieve meiden en jongens,
Het is alweer een paar weken geleden dat ik wat op mij blog heb geschreven.

Dat komt omdat ik 2 weken op vakantie ben geweest naar Turkije.
En die week ervoor moest ik veel dingen regelen voor de vakantie, en de week na mij vakantie was het ook weer een drukke week..

Koffers uitpakken, zusjes jarig, oom jarig, ben even langs de ouders van mijn vriend geweest en naar mijn familie omdat we natuurlijk net thuis waren van vakantie.
Dus sorry daarvoor, ben niet zo goed in vooruit plannen daarom is het een beetje in de soep gelopen.

Hier heb ik namelijk een filmpje voor jullie die al 31 aug (unboxing waat box) is op genomen en online is gezet op youtube.
Hopelijk vinden jullie het alsnog  leuk om te kijken : 

Unboxing van de waatbox, wat vinden jullie van de waatbox?

Maar ik ben dus vergeten om het op mijn site neer te zetten wat niet slim is want nu loop ik ook achter met het filmpje van 1 Sept (shopblog: Turkije)
Die zet ik ook maar gelijk in dit artikel, sorry jongens en meiden!!

Kleine shopblog: Turkije, ik heb het super naar mijn zin gehad en mijn vriend ook.
We hebben veel gezien, gedaan, en een paar dingen gekocht.
Het weer was super, warm! 40 graden, heerlijk en we zijn voor ons doen lekker bruin geworden.

Heb op mijn vakantie niet gefilmd, want foto's zeggen ook genoeg. (die komen nog)

Ik hoop dat jullie het alsnog leuk vonden om te zien en te lezen.
Tot morgen! (pakketje van beautiful-bijoux)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten