Pagina's

Zoeken in deze blog

vrijdag 4 oktober 2013

Vichy nutri extra lippen balsem en hand creme.

Ik wou het vandaag met jullie hebben over de webshop skinpharma.
Ik heb en tijdje geleden een pakketje binnen gekregen met een lippen balsem en een handcrème.
Lees verder.



Ik wou er nu toch wel even over schrijven, want we gaan de koude dagen in en onze huid word droger dus ik dacht nou kan ik de producten goed gaan testen.

Ik heb namelijk nu al een droge huid, ben benieuwd hoe dat gaat in de winter.
Maar goed laten we beginnen met de lippenbalsem.

De lippen balsem is voor droge of beschadigde lippen.

En aangezien ik last heb van droge lippen, ging ik dit product gebruiken.
Ik heb de balsem elke dag op gedaan en het fijne van dit product vind ik dat het niet super vet is en niet plak aan je lippen.

Het heeft mijn lippen echt zacht gemaakt, en elke keer als ik voel dat mijn lippen droog zijn gebruik ik deze balsem.
Ik vind het dus een fijn producten zoals jullie kunnen lezen.

Even wat meer info wat op hun site staat over dit product.

  • Lippenstift kan over het product heen gebruikt worden.
  • NutriExtra lippenbalsem met Nutri-vullend concentraat (verzachtend en diep voedend) en beschermende witte bijenwas voor een onmiddellijk vullend effect. 
  • Één applicatie is goed voor onmiddellijk gevoede lippen en comfortabel tot 's nachts. 
  • Geschikt voor de gevoelige huid, getest onder dermatologisch toezicht. 
  • Parabenen vrij. 
  • Hypoallergeen. 
In deze tube zit 15ml en dan kost het 
€7,54


En nu over naar de hand crème.
Ik vond dit product echt een aanrader.
Omdat de handcrème´s die ik ken nog al vettig en plakkerig zijn.
Deze handcrème zou dat niet zijn, en het is echt zo.
Deze crème plak niet op je handen en is niet te vettig, en voelt prettig aan op mijn handen.
Breng dit 1x per dag aan en je handen zullen zacht aan voelen!

De info op hun site over dit product.

Herstellende, voedende handcrème

NutriExtra Handcrème is een handcrème die uw handen zowel herstelt (kloofjes, scheurtjes, droogte) als voedt.
Lichte, niet vette en niet plakkerige textuur. 
Werking
1 x aanbrengen per dag voldoende is om de huid van de handen 1 hele dag te beschermen. Zelfs na het handen wassen!
Resultaat
Uw handen voelen zacht en comfortabel aan, zonder kloofjes of scheurtjes en hebben geen verschijnselen van droogte.

In deze tube zit 50ml en dan kost het 
€7,68

Benieuwd geworden, neem dan even een kijkje op de site.
Liefs, Mandy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten