Pagina's

Zoeken in deze blog

maandag 6 januari 2014

ABC tag




Hallo allemaal,
Ik heb een tag voor jullie.
De ABC tag, ik heb deze tag verschillende keren voorbij zien komen.
Ik ga bij elk letter van het alfabet iets over mezelf vertellen.
Het is een lange lijst, dus laten we beginnen!!"
Lees veder:



Age: Ik ben nu 19, en 13 april wordt ik alweer 20.. Wat gaat de tijd toch snel!

Best Friend: Ik heb meerdere goede vrienden :)

Chore you hate: Mijn kamer opruimen, ik haat het. Maar als ik het eenmaal gedaan heb ben ik toch wel blij dat ik in een nette kamer kan chillen.

Dreamhouse: Mooi groot huis, met een zwembad en het liefst nog in een heerlijk warm land! (gaat nooit komen, maar dat is wat ik zou willen haha!)



Essential start of your day: Ontbijt, anders val ik om als ik niet zou ontbijten'  Ik neem altijd wat anders op mij brood maar het liefst kaas!

Favorite color: Rood ''Vandaag is rood, de kleur van liefde) 

Gold or silver: Silver.

Height: 1.61. Jep, Ik ben klein.

Instruments I play: Helemaal niks, ik hou er wel van om te luisteren naar iemand die piano speelt.

Job Title (most recent): Ik heb nog geen werk, wel stage en vrijwilligers werk.
Kids:  Ik heb nog geen kinderen, maar ik wil het later wel erg graag.

Life is incomplete without: Mij ouders, zusjes en mij lieve vriend.

Music that you always listen to: Jason derulo , Macklemore , Yellow Claw,Avicii , The Opposites ,Marco Borsato , Michael duble , Ran-D , Gers Pardoel , Nielson , 
En nog meer !! :)

Nickname: Mann ,of gewoon mandy.

Overnight hospital stays: Alleen een keer toen ik klein was voor mijn amandelen. 

Phobias or fears: Onweer , Donker , Spinnen , Harde knallen.

Quote from a movie: Geen idee eigenlijk..

Reason to smile: Zoveel dingen, je moet genieten van elke dag en elke kleine dingen.



Siblings: Ja, 2 zusjes van 16 (tweeling)

Time you wake up: Met stage en vrijwilligers werk rond 7 uur en anders rond 10 uur. Ik slaap het liefs lekker uit.

Underwear: Als het maar lekker zit. haha'

Very important date this year: 18 06 2014, Want dan heb ik 3 jaar met mij vriend Max <3

Worst habit: Ik ben een rommelkont, dat zegt mij vriend' en heel eigenwijs. Nou wat lief dat hij ook nog wat in te brengen in deze blogpost, haha!

X-ray’s you’ve had done:  Zero.

Yummy food you make: Cupcakes, i thinks so.

Zoo animal: ijsbeer, en vooral als ze net geboren zijn! Zo cute..

IJsbeer Knut stierf aan een hersenontsteking

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.
Liefs, Mandy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten