Pagina's

Zoeken in deze blog

vrijdag 17 januari 2014

Instagram TAG :)


Hallo allemaal,
Ik dacht dat het wel weer eens leuk was voor een tag.
En dan een tag over een app die ik op mij mobiel heb en de meeste van jullie ook  hebben denk ik.
:Instagram !
Ik heb deze tag van Serena  - van Beautylab.
Lees verder.

Het zijn 12 vragen en die ga ik beantwoorden.
Ik heb er een filmpje van gemaakt dus als je het leuk vind bekijk dan het filmpje:

Dit waren de vragen, vonden jullie de tag leuk?
Ik heb een vraag aan jullie:
Kies een van deze vragen uit en beantwoord die in een reactie :)

1. Wat is je Instagram gebruikersnaam, en waarom?


2. Hoeveel foto's post je gemiddeld?

3. Laat je favoriete Instagramfoto zien.

4. Laat de Instagramfoto zien met de meeste likes.

5. Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?

6. Welke celebrities volg je?

7. Welk Instagramfilter gebruik je het meest?

8. Welke hashtags gebruik je het meest?

9. Laat je laatste Instavideo zien.

10. Welke dierenaccounts volg je?

11. Welke (grote) bedrijven volg je?

12. Heb je veel familieleden op Instagram?

Liefs Mandy, Tot volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten