Pagina's

Zoeken in deze blog

zaterdag 22 maart 2014

Review baby lips.

Hallo allemaal,
Ik heb pas geleden een bestelling gedaan bij online make-up.
En ik had daar baby lips gekocht en wou nu graag een review schrijven voor jullie.
Er zijn 5 baby lips : hydrate, repair, cherry me en pink punch.
Ik heb mint fresh (repair), cherry me en pink punck gekocht.
Alle 3 heerlijk zacht voel het op je lippen.

   
Mint fresh, ruikt heerlijk fris en als je het op je lippen heb gesmeerd tintelt het een beetje.
Trek snel in, en voel fijn op je lippen. 


voor

na


Cherry me is rood, en geeft ook een licht rode kleur af op je lippen.
De geur kan ik niet echt beschrijven denk kers aan de naam te zien maar je ruikt het niet zo sterk als de mint fresh.

voor


na


Pink punck is roze, en geeft heel licht een roze kleur af.
De geur kan ik bij deze wel goed ruiken dat is passievrucht.
Heerlijk fruitig, vind deze echt eerlijk ruiken







Ik vind ze alle 3 super fijn aan voelen op mijn lippen.
En ik vind cherry me echt het fijnst, ook omdat het een mooie rode kleur afgeeft. 

Kosten allemaal 3,49.
En ik denk dat ik de andere 2 ook nog wel wil kopen ! :)


http://www.onlinemakeup.nl/maybelline-lipstick?collectie=3228

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.
Liefs, Mandy





Geen opmerkingen:

Een reactie posten