Pagina's

Zoeken in deze blog

maandag 10 maart 2014

Winter/Lente weer? Hoe was mijn weekend.

Winter/Lente weer? Hoe was mijn weekend.


Hallo allemaal,
Ik stond gisteren ochtend op en ik dacht wat schijnt de zon heerlijk!
En toen ik naar buiten liep was het echt warm, echt lente weer.
Dat best gek is als het nog winter is.

Ik heb eigenlijk alleen nooit het idee gehad dat wij winter hebben gehad in ons koude kikkerlandje.
Het valt allemaal wel mee dit jaar, niet eens sneeuw gehad. (Wat ik dan wel jammer vond, kerst zonder sneeuw)
Maar verder mag de kou van mij wel weg blijven, top toch?
Ik ben 13 april jarig, en ik ben echt benieuwd wat voor weer het zou zijn op die dag.
April doet wat hij wil zeggen ze wel eens, maar nu zijn veel maanden anders gaan doen.


Ik met mij lieve vriend Max.
Gisteren ben ik trouwens lekker wezen picknicken in Utrecht bij het Julianapark.
Dat was het super gezellig, ik was daar met mij vriend.
Gewoon dekentje mee, wat lekkere dingen kopen en picknicken maar!
Daarna ben ik nog wezen winkelen in Utrecht, (als ik er dan toch ben , haha )
Maar er was niet veel tijd dus gingen we met legen handen naar huis.

Ik weet niet waarom ik dit allemaal schrijf, ik had gewoon zin om wat te schrijven naar jullie en dacht ik pak mijn laptop en een bakkie koffie erbij en ik begin met typen.
Dan noem ik dit maar een weekend verhaal. wat ik allemaal gedaan heb.
Ik begin alleen bij de zondag, haha.
Heel slim..

Wat ik vrijdag gedaan heb?
Ik ben vrijdag naar de kruitvat geweest met mij vriend en ik heb een aantal leuke spullen gekocht.
Als jullie er een review over willen hoor ik dat graag want heb echt leuke make-up dingetjes gekocht :)
En een chocolade reep, want die avond gingen we film kijken.
Het regent gehaktballen ofzoiets?
Maar dan gewoon het eerste deel, wel een kinderfilm maarach'

Waar zouden jullie een review over willen zien?
Zaterdag is mij vriend hele dag wezen werken, dus ik heb niet veel bijzonders gedaan dan alleen een wasje gedraaid enz.
Maar in de avond gingen we gezellig bij mij moeder en zusje eten.
Patatjessss! Ik vind het altijd weer gezellig als ik even op bezoek ga naar mijn moeder.
Even bij kletsen, met een wijntje erbij :)
Verder die avond, ging ik en mijn vriend naar huis en hebben we nog een filmpje gekeken met wat lekkers en en wijntje/biertje en vroeg gaan slapen omdat we zondag natuurlijk wouden gaan picknicken :)

Nou dit was het zo'n beetje, een beetje achterstevoren maar goed.
Ik ben nou eenmaal niet zo goed in stukjes schrijven zoals dit.
Sorry daarvoor. haha'

Ik hoop dat jullie een gezellig/mooi weekend hebben gehad.
Dan ga ik nu even ontbijten, Tot snel :) x

Liefs, Mandy

MEER INFO:
En voor de lieve mensen die mij op instagram willen'
mandybaars18
En als jullie brieven/tekeningen/iets leuks willen sturen kan dat'
Mij adres is:
Mandy's Beautyblog
Vechtsteen 1
3961XD
Wijk bij Duurstede



Geen opmerkingen:

Een reactie posten