Pagina's

Zoeken in deze blog

vrijdag 5 april 2013

Bijna jarig, leuke kaartjes?

Hallo allemaal!
Zoals je in de titel al heb gelezen, ik ben bijna jarig.
Ben altijd al 2 maanden van te voren bezig met het regelen van allerlei dingen.
Dus dacht ik ga daar even over schrijven.

Zoals mij feest voor mijn vrienden, dat vier ik vrijdag 12 april.
Ben ik ook echt al tijdje mee bezig, mensen uit nodigen etc.

En zaterdag (gisteren) heb ik dus ook al drank ingeslagen, en lekkere dingen zoals chips enz!
Dat was echt niet normaal, maar goed dat krijg je als je zoveel mensen uitnodigt.
Maar echt super gezellig wordt het hoop ik, bijna iedereen komt dus hoop op een geweldig feest.
Wordt 19 jaar, en ik hou gewoon van feestjes. 

Vanaf mij 15e jaar doe ik het al groots, dus nu ik 19 wordt doe ik het nog steeds! 
Zo gezellig vind in dat, partytent in de tuin, bar maken we achter in de tuin, wordt het drank ik geschonken door mij zusjes die mij wilde helpen en vrienden daarvan, Mij vriend heeft veel DJ spullen en boxen, lampen etc. 
Dus met de muziek komt de helemaal goed!
Ik vier het ook bij bij vriend in de achter tuin (Thanks, ouders van Max!)




En zaterdag 13 april ben ik echt jarig, (dus vrijdag 12 april, gaan we ook daarna naar de kroeg omdat ik dan echt jarig ben na 00:00)
Dan komt zaterdag mij familie en kennissen (en vrienden die dag ervoor niet konden komen)
En de zondag, dat is echt mij rust dag!

Nou dit zijn mijn planningen voor volgend weekend, ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen.
Omdat jullie het leuk vinden om persoonlijke dingen te lezen, en dacht dit is dan wel leuk!

Ik wou nog een kleine tip geven voor jullie...
 ik vind het echt zo leuk om kaartjes te krijgen!
Dus als je denkt, Ik wil Mandy wel een kaartje sturen.
Geeft dat even door, en mail mij: mandybaars@hotmail.com
Dan zou ik jullie mij adres geven!

Houden jullie van kaartjes/verjaardagen/taart etc?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten