Pagina's

Zoeken in deze blog

vrijdag 5 april 2013

Review: Nepwimpers

Hallo allemaal,
Ik heb pas geleden bij mij shopblog van de Action vertelt dat ik een review zou doen en dit keer is het van de nepwimpers.
Ik was benieuwd want deze kosten nog geen 1 euro en dan heb je 3 setjes nepwimpers.





Ik  begon met het lezen van de beschrijving.
1. Gebruik een pincet om de wimpers voorzichtig uit de verpakking te halen, begin aan het uiteinde van de wimper.
2. Deze wimpers hebben een perfecte vorm voor de meeste ogen.
Om de pasvorm te controleren een een goede hechting te krijgen,
moet de wimper zodanig voor het ooglid gehouden worden,
dat de middelste en de dunste kant van de wimper op het punt komt waar uw eigen wimper breder wordt.
3.Breng een dun laagje lijm langs de rand van de wimper aan (spaarzaam gebruiken) en wacht tot de lijm plakkerig wordt (15/35 sec) Breng geen wimper lijm direct op het ooglid aan.
4.Plaats de wimper zo dicht mogelijk boeven uw eigen wimpers op de huid. Licht aandrukken.
Voor een goede hechting de wimperuiteinden iets langer aan drukken.

Hoe moet je het verwijderen?
Houd het uiteinden van de wimper vast en trek hem zachtjes los. 
Leg de wimpers tot het volgende gebruik in de verpakking.

Hoe kan je het beste je wimpers onderhouden? 
Bewaar de wimpers in de verpakking, zodat zij in vorm blijven.
Overtollig lijm kan met een pincet verwijderd worden.





De lijm zit er bij maar zag al na de eerste zetje lijm dat er niks uit kwam.
Knipte de lijm doormidden, en ja hoor ik had gelijk. 
Helemaal uitgedroogd..





Gelukkig zaten er 3 setjes dus uit het ander wimper setje had ik de lijm gepakt en die was wel goed !
Ik wist dat ik niet veel moest verwachten met zo goedkoop merk, het zat wel mooi maar de lijm werd niet plakkerig dus moet het zo op mijn oog plakken, en dat voelde niet echt fijn..



En daarnaast liet elke keer de binnenkant los, dan weer de buitenkant van de wimper en ik maar steeds lijm erbij doen.
Nouja geen succes dus, lijm was of te uitgedroogd of te nat en droogde niet.
De wimpers waren wel super mooi en past goed, maar het liet zo snel los dat ik de wimpers er maar afgehaald heb omdat ik bang was dat de wimper er helemaal af zou gaan!




Dus misschien andere lijm gebruiken dan zou het perfect zijn denk ik.
Ik zou dit product een 7 geven, omdat ze toch leuke wimpers hebben en voor de prijs zijn ze goed.
Alleen de lijm zou ik een andere wimperlijm voor gebruiken en misschien werkt dat dan wel goed!


Mij huid is erg rood, vooral mij ooglid.
Ik kan waarschijnlijk niet tegen die nep wimpers, maar vind ze zo mooi!


Weten jullie een goede wimperlijm?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten