Pagina's

Zoeken in deze blog

donderdag 18 april 2013

cup song - pitch perfect

Hallo allemaal,
Ik wou even de cup song met jullie delen.
Het stukje komt uit een film, en heel veel mensen op youtube hebben het nummer na gedaan.


Ik wou het ook voor jullie doen, maar het is echt lastig.
Het is namelijk met een beker, de bewegingen en tikken kan ik.
Maar zodra ik sneller moet gaat het mis, en tegelijkertijd met muziek..
Wat een ramp!
Daarom vind ik het ook zo knap dat veel meiden/jongens dit wel doen en gewoon echt snel kunnen!

Ik vind dit zelf super leuk om te proberen al gaat het mis.
Ik denk dat je gewoon veel moet gaan oefenen.
Vandaag laat ik jullie een paar youtube filmpjes zien die ik echt leuk goed vind.
Dus veel plezier met kijken! :)

(Ik zou eerst het nummer laten horen van de film en dan kan je het verschil horen.)









Dit zijn 6 meiden die echt goed kunnen zingen,
Ze zingen niet alleen de cup song maar ook meer.
Neem een kijkje bij Cimorellitheband



Ja, ook een Nederlandse youtuber heeft het goed gedaan.
En ze heeft ook een mooie stem, jarloersss. haha'
LenetteMusicVideos



Dit zijn 3 meisjes allemaal zijn ze 12,
En ik vind het echt super knap!
NadiaJenniferCameron

Met 10 meiden, wauw!
En dat dan allemaal tegelijk, hoelang zouden ze daar 
op geoefend hebben?
ArchipelagoPhotog

Hoe doe je de cup song?
Kijk dan naar dit filmpje, het is in het Engels.
Maar je ziet precies wat je moet doen.



Ik wou deze filmpjes met jullie delen, hopelijk vonden jullie dit leuk om te zien!
Voor de mensen die het liedje niet kennen hier de songtekst.

Songtekst:
I got my ticket for the long way 'round
Two bottle 'a whiskey for the way
And I sure would like some sweet company
And I'm leaving tomorrow, wha-do-ya say?

When I'm gone
When I'm gone
You're gonna miss me when I'm gone
You're gonna miss me by my hair
You're gonna miss me everywhere, oh
You're gonna miss me when I'm gone

I've got my ticket for the long way 'round
The one with the prettiest of views
It's got mountains, it's got rivers, it's got sights to give you shivers
But it sure would be prettier with you

When I'm gone
When I'm gone
You're gonna miss me when I'm gone
You're gonna miss me by my walk
You're gonna miss me by my talk, oh
You're gonna miss me when I'm gone


Gaan jullie het ook proberen?
Als het is geluk laat het me dan weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten