Pagina's

Zoeken in deze blog

woensdag 17 april 2013

Rommel, zomerkast?

Hallo allemaal,
Ik dacht laat ik even mij kast opruimen.
En ik neem jullie even mee, en laat jullie even zien wat voor zooi dat veroorzaakt..




Alles uit m'n kleding kast gehaald en op mijn bed neergelegd .
Wat een zooitje, wist niet dat ik zo super veel zwarte kleding had!
Echt alles opgevouwen, en dacht eerst echt bij het begin waar moet ik beginnen..
Maar goed, begon maar met mij winter kleding dikke truien, vesten etc.
En die leg ik dan op de aller bovenste plank neer.
Hopelijk heb ik die voorlopig die kleding niet meer nodig! :)







Toen werd ik helemaal happy, ik zag dat er nog allemaal kleding over bleef met kleurtjes.
Zie je wel dacht ik, ik heb toch wel wat kleur in mijn kast!
En begon het allemaal op te vouwen.
Toen ik daar mee klaar was, deed ik al mij broeken.
En daaronder liggen al mij schoenen.
Allemaal netjes neer gezet, (hoe ver dat kan.)
Viel mij wel op dat ik veel pumps had en nooit aan heb.
En een paar gympen, haha'




Nou in mijn grote kast ligt onderin allemaal zooi!
Echt veel zooi, tassen tot oude liddel spullen van vroeger..
Nouja, we hadden het over kleding eh..
Dus in mijn grote kast komen blouse, vesten, en jasjes.
Riemen hangen er ook tussen, en een paar sjaaltjes.







Zo alles is opgeruimd, en de zomer kleding ligt vooraan.
Laat het zonnetje nou maar komen!
Vandaag wordt het 20 graden dus kan ik hopelijk' eindelijk wat lente/zomers aan doen
Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen, het is wel heel anders dan wat ik normaal schrijf maar dacht eventjes wat anders. :)



Nieuwe kleding voor m'n verjaardag. :)


Hebben jullie al de lente/zomer kleding in je kast, en jullie winter kleding eruit gegooid?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten