Pagina's

Zoeken in deze blog

woensdag 17 april 2013

Verjaardag cadeautjes die ik heb gekregen! (12/13april)

Hallo allemaal, 
Ik wou even mij cadeautjes laten zien wat ik gekregen heb voor mijn verjaardag!
Ik even zeggen dat ik een top verjaardag heb gehad, en echt super leuke dingen heb gekregen.

Vrijdag mij feest voor vrienden, ik zou de foto's maar niet op mij blog zetten maar mogen jullie nieuwsgierig zijn neem dan een kijkje op mij facebook pagina!
Zaterdag kwam er famillie, en een paar vrienden die vrijdag niet konden komen.



Ik heb al mij kado's in 3 tassen gedaan, en zou nu aan jullie laten zien wat er allemaal in zit.


Ik zou even met de zwarte tas beginnen, die zit het vol met grote dozen.
Ik heb dit van mij schoonmama gekregen.
Er zitten allemaal dingen in  om cupcakes, of koekjes mee te maken.
Want ik hou van cakes maken etc!
En het versieren vind ik het leukste natuurlijk.




Heb in de andere tas allemaal kaarten in zitten die ik heb gekregen van vrienden en familie.

In de tas zitten ook nog andere dingen maar dat zien jullie zo.




Dit zijn de kaarten, ik vind die biggetjes heel erg leuk, en die cupcakes zijn erg cute!

Rest zijn natuurlijk ook leuk, maar er springen toch altijd kaarten uit die je iets leuker vind dan de ander

.



Luchtjes zijn altijd lekker!

Voor van essence, dat luchtje ruikt naar snoepjes. 'jumjum.


Dit heb ik gekregen van mij schoonpapa, ijsklontjes en dingen voor aan je tafel te hangen. 



Nagellak kan er altijd wel bij, leuke vrolijke kleurtjes!



Gezicht maskers van de kruitvat, zijn altijd goed. 
Maskers vind ik heeerlijk!





Leuke dingen vind ik altijd chocola en cadeau bonnen.
Handig, en komen altijd wel van pas.
En ja chocola is gewoon heerlijk!


Super leuk, een keertje wat ander.
Een cute bakje met een briefje erbij en muntjes.
In het briefje stond dat ik daar uit kon gaan, super leuk!
Hollywood en Brothers en dan van allebij de clubs een muntje.


3 flessen drank heb ik gekregen, altijd lekker. :)



2 de zelfde foto's maar 1 is wat dichterbij genomen, kan je beter zien wat het allemaal is.
Tongpiercings, ketting en oorbellen met strikjes en armbanden met een strikje met een printje en nog een ketting.


Tot slot een bosje bloemen!

Ik heb super leuke cadeau's gehad, en heb ook nog geld gekregen.
Jullie zouden sommige producten nog wel terug zien komen.
Want die maskers bijvoorbeeld, die kan ik uitgaan testen en er wat over gaan schrijven als jullie dat leuk vinden.

Wat vinden jullie altijd leuk om te krijgen voor je verjaardag?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten