Pagina's

Zoeken in deze blog

woensdag 17 april 2013

TAG: 50 Facts about me!

Hallo allemaal,
Om nog meer te weten over mij ga ik weer een tag doen.

50 random feiten over mij.
Wil je meer weten over mij?
Lees dan verder...






1. Ik ben 1,61 niet zo groot dus, en mensen schatten mij daarom altijd jonger. :(
2.Mijn schoenmaat is 38/39 en ik vind het wel vervelend dat ik soms maat 38 en soms ook 39 heb. Irritant! 
3.Ik woon in Wijk bij Duurstede, klein dorpje. Normaal gebeurd er nooit zoveel bijzonders maar sinds kort is er vaker inbraken en overvallen etc..
4.Ik hou van mensen helpen, doe daarom ook vrijwilligers werk 2 dagen in de week in een bejaardenhuis.
5.Ik hou van de kleur rood, maar in de lente vind ik mint groen ook erg mooi, vooral om mijn nagels!
6.Ik kan niet tegen mensen die hun afspraken niet na komen, haat dat zo erg. 
7.Ik bewaar altijd met eten het lekkerste voor het laatste, mijn zusjes en vader begint met het eten van een stukje vlees. Maar ik moet altijd eerst mij groente eten van mezelf en dan pas mij vlees omdat ik dat het lekkerste vind.
8.Ik val bijna altijd in slaap in de auto of bus, omdat ik daar rustig van wordt. (Dat was vroeger al zo toen ik klein was)
9.Ik ben gek op M&M daar kan je mij echt voor vaker maken.


544671_238486596291718_1699149930_n_large

10.Ik hou van een nette kamer, maar eigenlijk is mij kamer vaak een rommeltje.
11.Ik ben gek op hardstyle, mensen verwachten dat niet zo snel van mij maar ik wordt er vrolijk van.
12.Ik vind het super leuk om uit eten te gaan, vooral met mij vriend, terwijl ik het ook super leuk vind om met een grote groep uit eten te gaan maar dat doen we eigenlijk nooit.
13.Ik haat spinnen, zelfs al zie ik een kleine spin krijg ik al de kriebels.
14.Ik hou van hakjes, maar draag bijna altijd gymen.
15.Ik vind het leuk om mezelf op te maken, kan er uren mee bezig zijn maar kan ook een dag hebben dat ik niks op doe en zomer make-up de deur uit loop.
16.Ik vind het heerlijk om de hele zondag in me pyjama te zitten, vroeger noemende we dat altijd pyjama dag.
17.Ik vind het leuk om bij andere hun nagels te doen, om te zien hoe blij mensen daar van worden.
18.Ik moet bijna altijd ook gapen als een ander begint.
19.Ik ben in mijn hele leven maar 2 x in het ziekenhuis geweest voor mijn amandelen te laten knippen en omdat ik m'n vinger gekneusd had.
20.Ik ben gek op honden maar jammer genoeg hebben we die weg gedaan.
21.Ik ben altijd bezig met andere, en maak me ook teveel zorgen om ander mensen.

Tumblr_mku1fj5zye1rim9u7o1_500_large


22.Ik moet bijna altijd wel mee huilen als een ander huilt die ik ken.
23.Ik heb alleen mijn A diploma, en kan niet als de beste zwemmen..
24.Ik haat het als mensen mij in het water duwen om mij kopje onder duwen.
25.Ik hou van dieren, we hebben in totaal 3 honden gehad, een konijn, papegaai, paar goudvisjes en een parkietje. Nu helemaal niks meer.
26.Ik ben heel er allergisch voor katten.
27.Ik vind sushi heerlijk!
28.Ik huil bijna altijd met ''all you need is love'', of ''vermist''.
29.Ik speelde vroeger altijd Habbo Hotel.
30.Ik heb heel lang nog met barbies gespeeld.
31.Ik heb een verzamel tik, en kan daarom niet veel weg gooien.
32.Ik heb echt bijna altijd een ochtendhumeur, vooral als ik vroeg wakker wordt gemaakt.
33.Ik heb 2 littekens van de waterpokken op m'n voorhoofd, gelukkig zie je ze nu bijna niet meer.
34.Ik kan beter shoppen op internet dan in de winkel, als ik ga shoppen in de winkel kom ik bijna altijd met 2 dingen of niks thuis.
35.Ik hou van fruit geuren, en snoep geuren. 
36.Ik ben gek op geurkaarsen en dan ben ik meer gek op het luchtje vanille.
37.Ik ga nooit 's nachts naar de wc, omdat ik dan daarna niet meer kan slapen.
38.Ik kan echt niet zonder mij mobiel, als m'n mobiel leeg is wordt ik boooos.



Dsc_9187_501c0a1be087c366e3000091_large

39.Ik kan er niet tegen als mensen aan m'n haar zitten.
40.Ik kan helemaal in een film zitten, en als dan de film is afgelopen ben ik er nog steeds over na aan het denken.
41.Ik zou heel graag meer willen sporten, maar als ik dan tegen mezelf zeg ik ga vandaag echt sporten! Gebeurt het nooit.
42.Ik ben heel verlegen als ik mensen niet ken, of als ik in een grote groep mensen sta. (verjaardag etc.)
43.Ik zet overal wekker voor op mijn mobiel, als een programma komt of als ik ergens heen moet. Anders ben ik bang dat ik het vergeet.
44.Ik wil heel graag een tattoo,die van Rihanna vind ik mooi, maar vind zoveel dingen leuk en kan dus niet kiezen..



45.Ik ben gek op lip producten , lipgloss, lippenstift, lippen balsem, maar doe het bijna nooit op.
46.Ik verf mijn haar altijd bruin of doe blonde plukjes in mijn haar maar mij eigen haarkleur is rood/oranje..
47.Ik hou van mobiel hoesjes, heb er 4 maar heb altijd de zelfde op m'n mobiel zitten eigenlijk.
48.Ik ben gek op koken en bakken, maar doe het eigenlijk veel te weinig.
49.Ik ben gek op Goeden Tijden, Slechte Tijden.  ''GTST''
50.Ik zou niet weten wat ik zonder mij lieve vriend Max zou moeten, i love him!



Zo dit was het dan eindelijk,
Ben er lang mee bezig geweest.
Hoop dat jullie het leuk vonden en als je deze TAG wilt over nemen mag dat altijd!

Wat willen jullie nog meer over mij weten?
Want wil een Q&A doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten