Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 16 april 2013

Oranje boven !

Hallo allemaal,
Zoals jullie wel weten komt Koninginnennacht & Koninginnedag er weer aan.
Dat vind ik altijd super gezellig, koninginnennacht vier ik altijd in Utrecht en Koninginnedag vind ik het altijd leuk om overal even langs te gaan, Wijk bij duurstede, Zeist, Utrecht. Gezellig!


Vier het dit keer weer alles het zelfde.  , is super gezellig in zeist wijk en utrecht.
Ik doe altijd wel wat oranje aan, en m'n nagels doe ik dan ook altijd wel oranje.
Ja, dat hoort er gewoon bij!

Wat ik ook leuk vind zijn de straten.
In Wijk bij Duurstede valt het wel me, maar in Utrecht etc hang altijd alle straten vol!
Super leuk om te zien, en iedereen is altijd wel vrolijk die dagen.
Muziek op, drankje erbij.
Kraampjes waar ik altijd wel even langs loop.
Ja, ik hou er van. :)


Ik dacht omdat het morgen 29 april is , maak ik voor jullie iets leuks op m'n nagels en laat ik jullie zien hoe je dat kan maken bij jezelf.
Dan heb je met koningen dag mooie nagels!

Wat heb je nodig:
Oranje nagel stickers
Nagellijm 
Vijl
Watjes
Nagellak remover zonder aceton
Papier
Top coat
Glitters - welke kleur je zelf wilt
Steentjes - rood , wit blauw


Stap 1.
Haal je oude nagellak eraf  met een watje nagellak remover.

Stap 2.
Vijl je nagels allemaal mooi rond.




Stap 3.
Pak de oranje nagellak stickers en kijk welke sticker op de nagel past.

Stap 4.
Haal de nagel stickers voorzichtig eraf, en plak het op je nagel. (Begin bij je nagel riem)




Stap 5.
Druk de sticker goed op je nagel, van je nagelriem naar boven tot de sticker goed vast. 
(Ook goed aan drukken op de zijkanten.)

Stap 6.
Als de sticker te lang is aan de boven kant plak het dan tegen elkaar.
Dan kan je straks makkelijker vijlen.

Stap 7.
Vijl het overige van de sticker weg. (Voorzichtig)
Niet knippen!, Maar vijlen.





Stap 8.
Zoek rood,wit, blauwe steentjes en leg dit vast klaar.

Stap 9.
Doe top coat op je nagel, en druk voorzichtig de steentjes op je nagel.
Hoe jezelf wilt, je kan in plaats top coat ook nagellijm gebruiken om de steentjes goed op te plakken maar top coat werkt ook altijd we.
Nog een laagje top coat over je nagel en de steentjes zitten vast!






Stap 10.
Als je nog zou willen kan je nog glitters over andere leuke dingen op je nagel doen.
Lekker vrolijk!

Hoe doe je glitters op je nagel?
Doe top coat op de plek waar je graag de glitters wilt hebben.
Strooi dan de glitters erop, en de overige glitters op een papiertje.
Doe nog een keer top coat op de plek waar je de glitters zaten op je nagel.
En dan klaar!


Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te zien.
Wat gaan jullie doen met koninginnen nacht/dag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten