Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 2 april 2013

Hello April

Hallo allemaal,
Ik wou jullie even vertellen hoe mij pasen was. 

Ik ben met 1e paasdag naar Slagharen geweest met mij vader, zusjes (vrienden van mij zusjes) en mij vriend.
Moesten vroeg op en we hadden lekkere dingen mee en zelf drinken mee genomen.
Brrr, het was echt zo koud!
En het sneeuwde , dat was echt balen.
Maar ondanks alles, was het echt super gezellig!
En we hadden Dean Saunders ontmoet , dat was nog het aller leukste.


Later had ik ook nog gezien dat we op tv waren geweest op sbs6!
Heb er even een foto van gemaakt, de foto is super wazig maar misschien zie je wel waar ik sta.


2e paasdag hebben we ontbeten met ze alle, en toen later op de middag heb ik en mij vriend gezellig cup-cakes gebakken & Die in de avond weer lekker op gesmuld met z'n alle!


Hello April !
Ja, het is alweer april, dat betekend dat het al een beetje lente moet zijn.
Maar heb met de pasen meer sneeuw gezien dan zon, dat vond ik erg jammer.
Vandaag tot mij verbazing scheen het zonnetje toch wel.
Ook al was er best veel wind, de zon maakte mij dag helemaal goed!

Ook ben ik zelf 13 april jarig, dan wordt ik alweer 19.
Wat gaat de tijd toch snel..
En 12 april vier ik een feest voor al mij vrienden.
Dat wordt weer een gezellige/drukke boel!


Hoe was jullie pasen, nog wat bijzonders gedaan?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten