Pagina's

Zoeken in deze blog

woensdag 3 april 2013

Glitter nagellak verwijderen.

Hallo allemaal,
Ik ben echt gek op glitternagellak!
Maar het gaat er altijd zo moeilijk vanaf, je watje scheurt of blijft aan de glitters hangen.
Ja, en ik wil gewoon niet uren lang bezig zijn mij mij nagellak te verwijderen..
Hier de oplossing in 5 stappen, hoe je snel glitter nagellak kan verwijderen!



Stap 1. 
Pak alle spullen bij elkaar wat je nodig hebt.
nagellak remover
watjes
aluminiumfolie




Stap 2.
Doe nagellak remover op 5 watjes en leg het op je nagel. (1 voor 1)




Stap 3.
Daarna doe je een groot stuk folie op het watje en rond je vinger. (dat het goed vast zit)




Stap 4. 
Doe dat bij al je 5 vingers en laat het 10 min zo zitten. (zet bv een wekker)





Stap 5.
Tot slot na de 10 min, haal je vinger voor vinger het watje+folie wrijvend eraf.

Herhaal dit ook bij je anderen hand, en klaar!

Dit was mij eerste keer. 
Het ziet er gek uit maar na 10 is echt alles van je nagels af zonder problemen!















Zou je dit zelf ook thuis proberen?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten