Pagina's

Zoeken in deze blog

donderdag 4 april 2013

Shopblog: Kruitvat

Hallo allemaal,
Ik heb mij eerste shopblog voor jullie.
Dat is dus dat ik jullie mij spullen laat zien die ik gekocht heb bij de Kruitvat dit keer.
Ik ben de bon kwijt, anders had ik de prijzen erbij gedaan maar die heb ik jammer genoeg dus niet meer.




Ik had nog oogschaduw nodig en zag deze liggen van essence.
Er zit een kwastje aan om te blenden en een gewoon kwastje.
Ik heb hem al gebruikt, en het is echt een mooi product!

Over dit product had ik al veel reviews gelezen,
Dus dacht ik koop ook de oogschaduw van essence.

Geen beauty product,  gewoon een mondspoeling                                                                                                                                    Ik heb een tong piercing, die was ontstoken.
 dit help dat erg goed tegen.

Een concealer van het met Catrice.
Nog niet uitgeprobeerd.


Nagellak remover zonder acetone.
Die had ik ook weer nodig!


Als jullie over deze producten een review zouden willen welke zou dat dan zijn?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten