Pagina's

Zoeken in deze blog

maandag 22 april 2013

Muffin thee.

Hallo allemaal,
Ik wou het met jullie even over drinken hebben.


Ik drink meestal koffie 's ochtends en eet een broodje.
Maar als ik ziek/verkouden ben drink ik altijd thee.
En er zijn zoveel verschillende smaken tegenwoordig..
Ik kan gewoon niet meer kiezen!
En ik ben helemaal niet zo'n theeleut, alleen als ik ziek ben dus.
Maar ze hebben nu cupcake en muffin smaak en ik wou de muffin weleens proberen.


De Black Tea Blueberry Muffin is een unieke mix van zwarte thee, fruitige bosbes en de zoete aroma van ovenverse muffins. Zo lekker, je zou 'm willen opeten!



Deze muffin thee zit in een piramide vorm.
En ik was heel erg benieuwd, dus zet ik een kopje thee.
Beetje suiker er in, en nu maar eens het thee zakje erin doen.
Even 2 min wachten en er uithalen.
Er komt gelijk een geur tegemoet, en denk er aan drink je thee.
Want als je een slokje muffin thee neem lijkt het net of je een muffin eet.
Maar dan vloeibaar, de smaak is echt het zelfde!

Jummiee' goed te combineren met een echte muffin.
Dan heb je muffin thee en een muffin ! :)



Het kopje van Pickwick, met de thee erin.
Lekker smullen, ehm 'drinken maar!


Ik vond de thee heerlijk, en ben benieuwd naar de cupcake variant.
In de winkel kosten ze iets van 1,60 dacht ik.
En dan zitten er 20 zakjes in.


Hebben jullie de nieuwe samen al geprobeerd, en wat vonden jullie er van?
En als je het nog nooit geprobeerd heb, zou je de nieuwe smaken dan uit willen proberen? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten