Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 23 april 2013

Tag: Before I die, I’ve done…

Hallo allemaal,
Ik heb weer een tag voor jullie.
Volgens mij is die al best oud, maar vond het zo mooie tag.

Ik zoek plaatjes met een mooie tekst erop.
Met grote of kleine dingen die ik graag wilt doen voordat ik dood ga.
(klinkt wat overdreven, maar het zijn gewoon dingen die je heel graag nog wilt gaan doen)
Ik hoop dat jullie het leuk vinden, veel plezier met kijken!




Kiss underwater.
Zoenen onderwater, heb het wel eens geprobeerd.
Met mijn vriend, omdat we het wel eens bij films zagen.
Maar het is wel ongemakkelijk, haha!
Het ziet er verder wel schattig uit. :)



Ride in a hot air balloon.
Rijden in een hete luchtballon, heel hoog in de wolken.
Het lijkt mij super leuk om te doen, maar ook best eng.
Want heb hoogtevrees, maar toch lijkt het me leuk om te doen!



Dancing in the rain.
Dansen in de regen, ik hou van dansen.
En in de regen lijkt mij gewoon leuk om te doen.


Stand on top of a mountain.
Staan op een top van een berg, lijkt mij zo vet om mee te maken.
Heel hoog ergens staan, en van het mooie uitzicht genieten.
Heb wel eens in Oostenrijk op een berg gestaan.
Maar op de top van een berg, lijkt mij heel vet!


Let my hair get really long.
Laat mijn haar heel lang groeien,
Heb altijd land haar gehad, maar heb het ''met grote spijt''
Kort laten knippen, en wil het graag weer lang!

Party all night without stopping for sleep.
De hele nacht feesten zonder te slapen, 
Omdat het mijn wel leuk leek, zou wel moeilijk zijn.


Fall in love.
Verliefd worden, op dit moment heb ik een relatie.
En ben heel erg verliefd, al sinds 1806-'11.
Met mijn allerliefste vriendje Max.


Ride in a limo.
Rijden in een limo, ik heb er weleens in gezeten.
Toen mijn tante ging trouwen, was bruidsmeisje dus mocht mee in de limo.
Wil er graag nog een keertje in want het is al tijd geleden.


Bake a rainbow cake.
Bak een regenboog cake, dat lijkt mij lekker.
En het ziet er vrolijk uit, leuk voor in de zomer!

Go to Paris.
Ga naar Parijs, ik wil heel graag naar Parijs.
Omdat ik daar nog nooit ben geweest.
En het lijkt mij een heel romantische plek 
Om bijvoorbeeld heen te gaan met m'n vriend.


Go to Disney World.
Ga naar Disney Land, als ik toch in Parijs ben..
Kan ik gelijk naar Disney, het is meer voor jonge kinderen.
Ik ben er alleen nog nooit geweest, dus lijkt mij toch wel leuk!


Marry the love of my life.
Trouwen met de liefde van mij leven, dat wil ik later.
En hopenijk is dat met Max, maar het kan altijd anders lopen.
Maar ik heb het er wel over, ''later wil ik trouwen met jou''

Have a water gun fight.
Heb een waterpistool gevecht, dat heb ik vroeger altijd gedaan.
In de zomer met lekker weer, of als even de zon scheen.
Watergevecht met een waterpistool is altijd wel lachen!


Dye my hair red.
Verf mijn haar rood, ik heb van mezelf al rood/oranje haren.
Maar die kleur zoals de foto vind ik wel erg mooi!
Maar zelf zou ik dat niet durven, heb wel mijn haar bruin geverfd.
Of blonden plukjes in mijn haar, maar knal rood? Nog nooit..



Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.
Dan weten jullie een beetje meer wat ik wil gaan doen.

Hebben jullie nog dingen die je graag wil doen?







2 opmerkingen: