Pagina's

Zoeken in deze blog

maandag 27 mei 2013

Review, Long lasting glossy lipstick.

Hallo allemaal,
Ik heb pasgeleden bij de Action geshopt.
Ik zag een lipgloss liggen, maar ze noemen het een lipstick.
Maar goed dat terzijde ik wou ze voor jullie gaan testen!


                                   Hier een foto van hoe de verpakking eruit ziet.


Ziet er erg goedkoop uit maar,
 het komt ook bj de Action vandaan.
Dus ik verwacht niet veel te veel.
Deze koste 2 euro.

 MAX Glossy Lipstick gebruiksaanwijzing
De lipstick bestaat uit twee delen. Eerst breng je de kleur aan, die laat je drogen (ik raad minimaal vijf minuten aan en niet zoals de gebruiksaanwijzing zegt ‘even’). Daarna breng je de gloss aan.



Ik test eerst de donkere kleur.


Ik ben niet zo goed met foto's maken van mijn lippen.
Maar dit is zonder gloss.


Zo ziet de gloss eruit, gewoon doorzichtig.


En dit is met gloss op mijn lippen.
Ik kan mij lippen wel mooi doen, 
maar het ziet er niet mooi uit vind ik..





Zonder gloss


Met gloss.
Ik zie bij deze niet echt verschil.
En ik vind deze echt lelijk!


Erg jammer, en dit was dus geen succes.
Even dacht ik nog dat ik te snel was met de gloss.
Maar naar 2de keer gebeurde het weer.
Het ging soort van schilveren, hier lijkt het op glimmer.
Maar het is gewoon aan het afbrokkelen.


Met de eerste lipgloss op.


Dit product geef ik een 4, 
erg laag maar ik kan er niet veel van maken.
Die rode kleur ging nog wel maar deze?
Nee, en long lasting is het echt niet..
Dus dit zou ik dus niet kopen.

Hebben jullie dit producten wel eens gekocht bij de Action?
En wat vonden jullie er van?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten