Pagina's

Zoeken in deze blog

maandag 27 mei 2013

Site veranderd.

Hallo allemaal,
Ik wou jullie even vertellen dat ik mijn site wat veranderd heb.

Zoals jullie misschien al konden zien.
Ik heb foto's gemaakt voor jullie, dan kunnen jullie zien wat nieuw is.


Als eerste heb ik Labels gemaakt, en zo is het dus veel duidelijker wat er allemaal op mij site staat.
En daarom is ook al mij artikels door elkaar, omdat ik ze moest bijwerken en toen gingen ze van beneden weer omhoog.
Daarom staat ook foto's van de maand april helemaal bovenaan terwijl ik die eind april gepubliceerd had.
Dat is wel erg jammer maar als nog vind ik die labels handiger en dat mij site nu een beetje door elkaar geschud zit zou ik maar moeten accepteren. 


Wat ook nieuw is is deze ''poll'' daar kunnen jullie op stemmen.
Dus ga dat zeker doen en dan kan ik kijken wat ik voor jullie ervan kan maken :)


En als laatste een contactformulier, 
Hier schrijf jij je naam, email en een bericht voor mij.
En druk je op verzenden, ik krijg dan dat berichtje binnen :)
Met vragen of tips kan je daar dus een berichtje achter laten,
Ik lees en beantwoord alles.



Nou dit was de info even over mij site, tot morgen!
x, Liefs Mandy 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten