Pagina's

Zoeken in deze blog

maandag 27 mei 2013

foto's van de maand april

Hallo allemaal,
Het leek mij leuk om aan het einde van de maand foto's te laten zien van wat ik deze maand allemaal heb gedaan.


Dus hier komen de foto's.




Mijn nieuwe boxen, ik heb er zo veel plezier van!
Er komt echt een top geluid uit en ik kan ook mij mobiel er aan doen.
Ook op mij dvd speler kan ik mij boxen aansluiten voor een echt bioscoop effect. :)
Ik ben er nog steeds helemaal happy mee dus!



Mij gel nagels, ik ben er dol op!
Ik heb het onder de knie, en kan dus nu zelf gel nagels zetten.
Vind ik zo leuk om te doen, en wordt er zelf vrolijk van als mij nagels er weer mooi verzorgd uit zien. :)
13 April ben ik 19 geworden, en heb het goed gevierd met vrienden en familie.
Het waren top avonden, en heb echt een leuke 19e verjaardag gehad !


3 tassen vol cadeautjes , i am happy ! :)


Mij pakketje die ik binnen heb gekregen van Trind.



Heerlijke maskers, ik hou er van!



Lekker helemaal in het oranje want ja het is Koninginnedag geweest!




Mijn vriend is zijn kamer aan het verbouwen.
Ik help wel een handje mee!



Jaaa, er is zon geweest deze maand.
Ook wel regen, maar de zon is er ook geweest.
Heb op de ze foto in de zon gezeten en dus rode wangen.
En sproetjes, fijn! hahaha'



 Deze foto, omdat ik van hem hou! <3




En als laatste foto met mij gekke vriendje,
We waren toen in Utrecht met Koningennacht :)


Iloveee' my newshoes!
Van mijn moeder gekregen :)



Juwelen boom, leuk toch?


Dit waren mij foto's van de maand.
Wat hebben jullie deze maand gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten