Pagina's

Zoeken in deze blog

maandag 27 mei 2013

Shopblog Kruitvat en Xenos

Hallo allemaal,
Ik heb weer een shopblog voor jullie.
Dit keer weer van de Kruitvat.




Ik was wezen winkelen met mijn vriend bij de Kruitvat.
Want ik had nog een cadeaubon van 15 euro.
Dus dacht die komt mooi van pas.
En we gingen nog even naar de Xenos.

Ik was heel erg benieuwd naar de Matte poeder van Essence.
Omdat ik er al veel over had gehoord, en dacht die moet ik echt hebben!
Dus zo gezegd, zo gedaan en kocht de matte poeder.
Ik heb het al 1x gebruik en het doet goed zijn werk.
Als jullie er een review over willen hoor ik het graag.



Deze matte poeder koste: 2,99

De eyeliner van Essence had ik ook vaak voorbij zien komen.
Dus ik dacht die koop ik ook maar gelijk.
Heb hem nog niet geprobeerd dus ben benieuwd.
Er staat op stay no matter what.
Dus als het goed is blijft de eyeliner goed zitten!
(net als de matte poeder, als jullie over de eyeliner een review willen laat dat dan ook even weten.)


Deze eyeliner koste: 1,59



Ik kwam eigenlijk voor een oranje t-shit en die kocht ik dan ook.
Er staat op: Party like a queen! ( die heb ik dus ook aan gehad met queen day)



Dit t-shirt  koste: 5,95



Ik ging nog even verder kijken in de winkel en zag toen een matte rode lipgloss
En daar was ik ook wel benieuwd naar.
Dus ik heb hem gekocht.
(het is echt een velle kleur rood, en is matt)


Deze lipgloss koste: 1,99



En toen gingen we nog even naar de Xenos en daar kocht ik een juwelenhouder.
Mij sieraden heb ik er gelijk op gedaan, en ik vind het er echt super leuk uit zien! :)



Die kost: 8,99


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.
Van welke producten willen jullie een review zien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten