Pagina's

Zoeken in deze blog

woensdag 5 juni 2013

Unboxing: WAAT Beautybox

Hallo allemaal,
Hier is het filmpje dan!
De unboxing van de beauty box van de maand mei.



Sorry dat het filmpje zo lang duurde.
Maar er was wat vertraging met de box zelf.
Maar ik ben echt super blij met de producten.


Hier nog even de producten op een rijtje:

De deo

Lip grow serum
Zo ziet het eruit, het lijkt op spuitjes.
En daar komt dan een soort zalf uit.
Ben erg benieuw of het werk.
(denk het eerlijk gezegd niet maar goed.)

Dit is de zalf.

 Als het goed is maakt ,
deze zalf je huid strak.

De mascara.

Zo ziet het borsteltje eruit, heel klonterig vond ik zelf.
Nu nog een keer zelf uitproberen op mij wimpers.


De body mist.

Het ruikt echt fris naar mandarijnen. 

Rimmel london lipgloss, plakt echt niet :)

Heel groot ''kwastje''


Ik hoop jullie het ook leuk vonden om te zien. 
Als jullie een review willen over een product hoor ik het graag.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten